דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » המדריך השלם: הורדה וגזירה של סרטונים מיוטיוב

המדריך השלם: הורדה וגזירה של סרטונים מיוטיוב

הורדת וחיתוך סרטונים מיוטיוב

יוטיוב הוא אחד מאתרי שיתוף הסרטונים הפופולריים בעולם. יש לו קהילה ענקית של משתמשים שאוהבים לצפות בסרטונים.

עם הופעת האינטרנט, סרטונים מקוונים הפכו לחלק חשוב מאוד בחייהם של אנשים. יש אנשים שמתקשים לגזור ולהדביק סרטונים מיוטיוב ומאתרים אחרים. כאן נכנסת לתמונה תוכנת חיתוך וידאו. תוכניות אלה עוזרות לך לגזור ולהדביק סרטונים מאתרים שונים על ידי שימוש בתכונות שונות. הדרך הטובה ביותר להוריד סרטונים מיוטיוב היא להשתמש בתוכנת עריכת וידאו כמו Adobe Premiere Pro או Adobe After Effects. Adobe Premiere Pro ו-After Effects הן שתי תוכנות עריכת הווידאו הפופולריות ביותר שיכולות לעזור לך לגזור, להדביק ולהמיר סרטוני YouTube. לתוכניות אלה יש ממשק פשוט שקל לשימוש והבנה. הם גם תומכים בהקלטה מרובה רצועות של הסרטונים שלך כמו גם באנימציה מה שהופך אותם לבחירה מצוינת לעריכת וידאו מקוונת. הדבר הטוב ביותר בעורכים אלה הוא שהם תומכים כמעט בכל הדפדפנים כך שתוכל לערוך את סרטוני YouTube שלך ​​במחשב.

איך אני חותך ושומר סרטון YouTube?

שלב 1: בחר כל אפליקציה שעורכת סרטונים. כדי להתחיל, העתק ושמור את כתובת האתר של סרטון YouTube שברצונך לגזור.

שלב 2: תיבה ריקה להדבקת קישורים תהיה גלויה באתר האינטרנט של הורדת ה-YouTube Video Cutter. כאשר תדביק שם את הקישור, הכלי יפתח את אותו הסרט תוך מספר שניות.

שלב 3: אתה יכול בקלות לערוך או לחתוך את האזור הדרוש בסרטון תוך כדי צפייה בו על המסך. לאחר בחירת החלק הרצוי, בחר את פורמט ואיכות הווידאו.

שלב 4: תראה כפתור שכותרתו Cut לאחר בחירת האיכות והפורמט. זה ייקח רק כמה שניות עבור YouTube Video Cutter לערוך את הסרטון, ולאחר מכן תוכל להוריד אותו.

שלב 5: לחץ על כפתור הורד כדי לשמור את הסרט הערוך במכשיר שלך.

האם זה בסדר לחתוך סרטונים ביוטיוב?

עם ההשקה של אתרי שיתוף סרטונים כמו YouTube, הפך קל יותר לאנשים להעלות ולשתף סרטונים. אבל האם הם בסדר לחתוך סרטונים שלא היו בבעלותך? התשובה היא כן.

קל מאוד לחתוך סרטונים ביוטיוב. אתה רק צריך להשתמש בתוכנת עריכת וידאו או שאתה יכול להשתמש בעורך וידאו מקוון. עם זאת, יש חיסרון לשיטה זו. אנשים עשויים להתחיל לצפות בסרטונים שלך ולשתף אותם עם חבריהם ללא הסכמתך. זה יכול להוביל לבעיות זכויות יוצרים ולמחלוקות משפטיות אם אין לך את הזכויות המתאימות במקום.

כיצד אוכל לשתף את החלק בסרטון YouTube?

YouTube היא פלטפורמת שיתוף סרטונים המספקת את האפשרות להעלות, לצפות ולשתף סרטונים. משתמשי YouTube יכולים לשתף את הסרטון על ידי העתקה והדבקה של כתובת האתר של הסרטון באתרים אחרים.

להלן סרטון כיצד לשתף את החלק בסרטון YouTube:

דילוג לתוכן