דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » המדריך הסופי להורדת כתוביות של סרטונים מיוטיוב

המדריך הסופי להורדת כתוביות של סרטונים מיוטיוב

הורדת כתוביות של סרטונים מיוטיוב

כתוביות חשובות מאוד בתוכן וידאו. בלעדיהם, סרטונים יכולים להיראות מאוד משעממים ולא מעניינים. זה גם שימושי מאוד כאשר אתה צריך לצפות בסרטון במהירות איטית או כאשר אתה צריך להאזין לרצועת השמע של הסרטון בטלפון או במחשב הנייד שלך.

יוטיוב היא פלטפורמה פופולרית לסרטונים. עם זאת, הכתוביות של סרטונים לא תמיד זמינות. אתה יכול להוריד כתוביות של סרטונים מיוטיוב באמצעות דרך פשוטה על ידי צפייה בסרטון זה:

כיצד אוכל להוריד כתוביות מ-YouTube כטקסט רגיל?

בעולם של היום, אנו משתמשים בהרבה מקורות שונים כדי לקבל את המידע שלנו. YouTube הוא אחד המקורות הפופולריים ביותר לסרטונים. זה הפך לכלי הכרחי עבור אנשים בכל רחבי העולם. אבל איך מורידים כתוביות כטקסט?

יש אנשים שלא יודעים איך להוריד כתוביות כטקסט ביוטיוב. הם פשוט משתמשים בדפדפן שלהם ועוברים לאתר, אבל זו לא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. אנחנו צריכים דרך קלה להוריד כתוביות כטקסט ב-YouTube. אתה יכול לראות למטה איך לעשות את זה:

הורדת הכתוביות הטובה ביותר של YouTube להורדת כתוביות

זה נושא חשוב מאוד בעולם הווידאו. הכתוביות ב-YouTube הן לרוב לא הבחירה הטובה ביותר עבור תוכן מסוים. אם ברצונך להוריד כתוביות כדי לצפות בסרטונים, ישנן מספר אפשרויות זמינות אך לכולן יש מערכת יתרונות וחסרונות משלהן.

למכשיר הורדת הכתוביות הטוב ביותר ביוטיוב להורדת כתוביות מסרטוני YouTube יש את היכולת להוריד כתוביות משפות וסוגי כתוביות רבים ושונים. המשמעות היא שהוא יוכל להוריד כתוביות מכל השפות הפופולריות כמו אנגלית, ספרדית, צרפתית, גרמנית ואיטלקית. בנוסף, מכשיר הורדת הכתוביות הטוב ביותר ביוטיוב יוכל גם לזהות סוגים שונים של כתוביות כמו כתוביות (CC), כתוביות סגורות (CC) ותיאור אודיו (AD).

הנה הרשימה:

  • YouSubtitles.

  • WondershareUniConverter.

  • VidPaw Subtitle Downloader.

  • 4K Download software.

  • Click Downloader

  • DVDVideoSoft.

  • Savesubs.

  • DownSub.

איך גורמים לסרטוני YouTube לתרגם אוטומטית?

התרגום הוא המטרה העיקרית של מאמר זה. אבל אנחנו גם רוצים לוודא שאתה מבין מהו תרגום, איך הוא עובד וכיצד להשתמש בו.

תרגום הוא ניסיון לתרגם משהו משפה אחת לשפה אחרת. זה יכול להיעשות באופן ידני או אוטומטי. תרגומים אוטומטיים נעשים על ידי תוכנה המתרגמת טקסט משפה אחת לאחרת. תרגומים אלו נעשים בדרך כלל בזמן אמת, כך שניתן לקרוא אותם על ידי המתרגם האנושי בכל רגע בתהליך התרגום. להלן הסרטון כיצד להגדיר תרגומים אוטומטיים בסרטונים שלך:

דילוג לתוכן