דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » מדריך בקלות הורדת סרטונים ארוכים מיוטיוב

מדריך בקלות הורדת סרטונים ארוכים מיוטיוב

הורדת סרטונים ארוכים מיוטיוב

העידן הדיגיטלי הביא לעידן חדש של בידור. מספר הסרטונים המועלים ליוטיוב גדל מכמה מאות אלפים ב-2006 ליותר מ-6 מיליארד כיום. זה אומר שיש יותר סרטונים מאי פעם וגם הביקוש אליהם עולה.

אתר שיתוף הסרטונים, YouTube, הפך למקור מידע מרכזי עבור אנשים. הסרטונים יורדים על ידי משתמשים מהאתר. אתר שיתוף הסרטונים הפופולרי, YouTube, הוא המקור הגדול ביותר של סרטונים שאנשים יכולים לצפות בהם.

סרטונים ארוכים מיוטיוב הם אחת הצורות הפופולריות ביותר של תוכן וידאו. הם קיימים כבר הרבה זמן, אבל הם התפתחו להיות מתוחכמים, מרתקים ומעניינים יותר.

סרטונים ארוכים הם דרך טובה למשוך אנשים במותג או במוצר שלך. אתה יכול להשתמש בהם כדי ללמד אנשים על המוצר או השירות שלך, וגם כחומר פרסומי עבור העסק שלך. סרטונים ארוכים ביוטיוב ניתנים להורדה בפורמטים שונים כמו MP4, HD, 360p וכו’.

איך אני יכול להוריד סרטוני YouTube ארוכים ל-MP3?

אם אתה רוצה להוריד סרטוני YouTube ארוכים ל-mp3, הדבר הראשון שאתה צריך הוא ממיר וידאו של YouTube. יש הרבה תוכנות שיכולות לעשות את העבודה הזו. זהו כלי פשוט וישיר המאפשר לך להוריד כל סוג של סרטון מיוטיוב בכמה קליקים בלבד. אתה לא צריך להתקין שום תוכנה מסובכת או להירשם לחשבון: כל מה שאתה צריך הוא כתובת האתר של דף הסרטון. התוכנית גם מאפשרת למשתמשים להמיר סרטונים שהורדתם לכל פורמט שהם רוצים (mp4, avi, wmv, mov וכו’).

להלן סרטון לדוגמה של הורדת סרטוני YouTube והמרתם ל-MP3 באמצעות ממיר:

כיצד אוכל להוריד סרטון YouTube ארוך 1080p?

יוטיוב הוא אתר הזרמת וידאו. זהו אתר שיתוף הווידאו הפופולרי ביותר באינטרנט. ביוטיוב יש הרבה סרטונים ב-1080p. כדי להוריד את הסרטונים האלה, אתה יכול להשתמש בכלי הורדת סרטוני YouTube. תוכנות אלו מאפשרות לך להוריד כל סרטון YouTube מהדפדפן שלך או מיישום שולחן העבודה שלך. לחלקם יש אפילו ממיר מובנה להמרת הקבצים שהורדתם לפורמטים אחרים כמו MP4, AVI ו-FLV עבור מכשירים שונים כמו סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים.

להלן סרטון המדבר על הורדת סרטון YouTube ארוך 1080p באמצעות הורדת הווידאו של YouTube:

איך אני מוריד חלק ארוך מסרטון YouTube?

כדי להוריד חלק ארוך מסרטון YouTube, עליך להעתיק את כתובת האתר של הסרטון ולאחר מכן להדביק אותו בממיר מקוון.

הצעד הראשון הוא להעתיק את כתובת האתר של הסרטון. זה נעשה בקלות על ידי לחיצה ימנית על הסרטון ובחירה ב”העתק כתובת אתר של וידאו”. השלב הבא הוא להדביק אותו בממיר מקוון. ישנם ממירים רבים זמינים עם תכונות שונות, כגון המרת סרטונים לפורמטים שונים, חילוץ אודיו מסרטונים וכו’. ממירים מסוימים מאפשרים לך לבחור היכן לשמור את הקבצים שהורדת בעוד שאחרים שומרים אותם אוטומטית במיקום ברירת המחדל שלך.

להלן סרטון שמראה כיצד להוריד חלק ארוך מסרטון YouTube:

דילוג לתוכן