דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » המדריך הכולל למתחילים: הורד סרטונים חסומים מיוטיוב

המדריך הכולל למתחילים: הורד סרטונים חסומים מיוטיוב

הורדת סרטונים חסומים מיוטיוב

YouTube היא פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לשתף ולצפות בסרטונים. עם זאת, חלק מהסרטונים חסומים. הסיבה לכך היא שסרטוני YouTube הם לעתים קרובות אסורים או מוגבלים מסיבה פשוטה אך מכרעת: מכיוון שהתוכן כפוף לאילוצי רישוי. זה עשוי לרמוז שבגלל חוקי זכויות יוצרים או תקנות הפצה אחרות, תוכן זמין רק במדינה או באזור מסוים בעולם. אתר שיתוף הסרטונים עצמו נחסם באזורים מסוימים. ובמקרה של יוטיוב, נראה שההגבלה היא על בסיס זמן (כלומר, האם סרטון זמין לצפייה רק ​​בשעות מסוימות). אמנם ישנם משתמשים רבים שחוו חסימות ב-YouTube, אך נראה כי אלה מוגבלות ואינן נפוצות בכל מקום. אבל האם אתה עדיין יכול להוריד סרטונים חסומים? התשובה היא כן, להלן הסרטון כיצד לעשות זאת:

כיצד אוכל לצפות בסרטוני YouTube חסומים המוגנים בזכויות יוצרים?

YouTube היא פלטפורמת הווידאו הגדולה בעולם. יש לו יותר ממיליארד משתמשים ולמעלה משני מיליארד שעות של וידאו שנצפה מדי יום. YouTube הוא אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר באינטרנט, אך הוא מוגבל מאוד במדינות מסוימות כמו בסין או רוסיה.

אנשים רבים מודאגים מהתוכן שהם יכולים לצפות ב-YouTube, ולכן הם רוצים לדעת היכן הם יכולים לצפות בסרטונים שנחסמו על ידי ממשלת ארצם או ספק שירותי האינטרנט שלהם. מאמר זה יעזור לך לגלות כיצד תוכל לצפות בסרטונים חסומים ב-YouTube

לאחרונה, היו תלונות רבות על העובדה שסרטוני YouTube חסומים במדינות מסוימות. זה בגלל בעיות זכויות יוצרים. הבעיה היא של-YouTube יש מדיניות קפדנית לגבי העלאות תכנים וניתן להעלות רק סרטונים עם ספירת צפיות מסוימת.

אז מה אתה אמור לעשות? יש כמה דרכים לעקוף את ההגבלה הזו:

1) העלה את הסרטון במדינה אחרת ולאחר מכן המר אותו לפורמט אחר (לדוגמה, שנה את הרזולוציה או הוסף סימן מים). זה יאפשר לך לצפות בו ללא כל הגבלה.

2) השתמש בשירות מקוון של צד שלישי כמו iVideoConvertor או YouCamTranslate כדי להמיר את הסרטון שלך לפורמט אחר כך שתוכל לצפות בו במדינות אחרות ללא הגבלות כלשהן.

3) השתמש בכלי מקוון כמו Youtube Unblocker המאפשר למשתמשים לעקוף את ההגבלות הללו על ידי ביטול החסימה של כל מיני תוכן ב-YouTube על ידי שימוש בשרתי פרוקסי המסופקים על ידי ספקי VPN שונים.

להלן גם סרטון שיכול לעזור לך לצפות בסרטונים חסומים:

כיצד אוכל לצפות בסרטוני YouTube חסומים ללא VPN?

יוטיוב הוא אחד האתרים הנצפים ביותר בעולם. יש לה קהל גדול של משתמשים וחשוב להם להיות מסוגלים לצפות בסרטונים ללא VPN.

יש אנשים שיש להם בעיות עם YouTube מכיוון שהם לא יכולים לגשת לסרטונים מסוימים שנחסמו על ידי השירות. זה יכול לנבוע מכמה סיבות, אבל אחת הנפוצות שבהן היא שאין להם כתובת IP במדינה שלהם. ישנן דרכים רבות בהן אתה יכול לנסות לעקוף את הבעיה הזו ולצפות בסרטוני YouTube חסומים ללא VPN. להלן הסרטון כיצד לעשות זאת:

האם YouTube יכול לזהות VPN?

YouTube יכול לזהות VPN כי הם מזהים את כתובת ה-IP של המשתמש והם יכולים לחסום אותה. אם כתובת ה-IP היא ממיקום אחר, YouTube יידע שמדובר ב-VPN.

דילוג לתוכן