דף הבית » הורד סרטונים לאנדרואיד » מדריך ראשי להורדת סרטונים ישירות מיוטיוב לסמארטפון של Huawei

מדריך ראשי להורדת סרטונים ישירות מיוטיוב לסמארטפון של Huawei

הורדת ווידאו מכירת מיוטיוב לסמארטפון וואווי

זה נושא חשוב מאוד עבור אנשים רבים. הסיבה היא שישנן דרכים רבות ושונות להוריד סרטונים מיוטיוב לסמארטפון Huawei.

הבעיה העיקרית היא שרוב השיטות הן מסובכות, גוזלות זמן ודורשות ידע טכני רב. המשמעות היא שרוב האנשים לא יוכלו להשתמש בשיטות הללו בעצמם וזקוקים למומחה שיעזור להם.

כעת אנו יכולים לספק את כל המידע הדרוש במקום אחד עם סדרת מדריכי הווידאו “איך לעשות” שלנו. זה מקל על המשתמשים למצוא את מה שהם צריכים מבלי שהם צריכים להבין איך זה עובד בעצמם.

להלן הסרטון:

הורדת YouTube הטובה ביותר לסמארטפון Huawei

הסמארטפון של Huawei הוא אחד הסמארטפונים הטובים ביותר בשוק. החברה הוציאה מספר דגמים, כולל P20 ו-P20 Pro. לסמארטפונים אלו מסך גדול ומצוידים בסוללה גדולה. תכונות אלו הופכות אותם לאידיאליים לצפייה בסרטונים ולהורדת סרטונים מ-YouTube.

הורדת YouTube הטובה ביותר עבור הטלפון החכם של Huawei הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר של אנדרואיד. זה קיים כבר די הרבה זמן וזה אחד המכשירים המשומשים ביותר בעולם. מכשיר זה מאפשר לך להוריד סרטונים, תמונות וקבצים אחרים מיוטיוב.

הנה הרשימה:

  • TubeMate.

  • Videoder.

  • YT3 YouTube Downloader.

  • InsTube.

  • VidMate.

  • NewPipe.

  • YMusic.

  • Snaptube.

למה אני לא יכול להוריד את YouTube בטלפון Huawei שלי?

סמארטפונים וטאבלטים חדשים יותר של אנדרואיד המיוצרים על ידי חברת הטכנולוגיה הסינית Huawei אינם יכולים יותר לגשת לשירותי גוגל מכיוון שממשל טראמפ הטיל אמברגו סחר אמריקאי על החברה.

האם YouTube עובד בטלפונים של Huawei?

זו שאלה מאוד מעניינת. זה לא רק על יוטיוב, אלא גם על גוגל. מה החברה עושה עם הנתונים מהמשתמשים שלה? האם זה מייצר את זה?

את התשובה לשאלה זו ניתן למצוא בתביעה שהגישה לאחרונה גוגל נגד Huawei Technologies (Huawei) וחברת הבת שלה, HiSilicon. היא טוענת כי Huawei הפרה את מדיניות הפרטיות שלה על ידי איסוף ואחסון מידע אישי במכשירי המשתמשים שלה.

אבל התשובה היא עדיין ‘כן’, למרות שנאסר עליו להשתמש בשירותי גוגל, אנשים מסוימים מוצאים דרכים להתקין אותו בטלפונים של Huawei.

דילוג לתוכן