דף הבית » מדריך הורדת וידאו ברזולוציה גבוהה » שלבים חיוניים להורדת סרטונים מיוטיוב באיכות 4k

שלבים חיוניים להורדת סרטונים מיוטיוב באיכות 4k

הורדת סרטונים מיוטיוב באיכות 4k

יוטיוב הפכה לפלטפורמה ענקית לתוכן וידאו. זה גם הפך לדרך פופולרית מאוד לשתף סרטונים. ליוטיוב יש כמות עצומה של תוכן זמין באיכות 4k. זה די קל להוריד סרטונים באיכות זו. יש הרבה אנשים שרוצים לצפות בסרטונים באיכות 4k אבל הם לא יודעים איך להשיג את זה. זו יכולה להוות בעיה למי שרוצה לצפות בסרטונים ביוטיוב. ישנן דרכים להשיג סרטונים באיכות 4k ב-YouTube על ידי ביצוע הצעדים הפשוטים הבאים צפו בסרטון למטה:

איזה הורדת YouTube 4K הוא הטוב ביותר?

הורדת YouTube 4K היא תוכנה שיכולה להוריד סרטונים מהאינטרנט ברזולוציית 4K.

הפופולרי ביותר מבין התוכניות הללו הוא ClipConverter. אתה יכול להקליט, להמיר ולהוריד כל סרט, שיר או תכניות טלוויזיה במצב לא מקוון בפורמט MP4 באמצעות ClipConverter, הכל-ב-אחד הורדת וידאו מקוון 4K. זה תואם ל-Windows, Mac, Android ו- iPhone כמשאב מקוון.

האם נוכל להמיר 1080p ל-4K?

אנחנו חיים בעידן 4K. יש הרבה אנשים שרוצים לצפות בסרטים, תוכניות טלוויזיה ואפילו אירועי ספורט ברזולוציה גבוהה (4K). אבל מה הגבול של 4K? האם באמת נוכל להשיג זאת? האם ניתן יהיה להמיר 1080p ל-4K? התשובה היא כן, רזולוציית 4K היא השלב הבא ביצירת תוכן וידאו. אנחנו יכולים להשתמש בו כדי ליצור סרטונים באיכות גבוהה ויש לנו גם את היכולת להמיר 1080p ל-4K ואז ליישם אותו במכשיר נייד. רזולוציית 4K היא צפיפות פיקסלים גבוהה מאוד, המעניקה כמות גדולה של פרטים לתמונות ולסרטוני וידאו. טכנולוגיה זו מציעה יתרונות רבים ליוצרי תוכן ולמשווקים. אנו יכולים להמיר 1080p ל-4K בעזרת מכשיר ותוכנה חיצוניים.

איך אני ממיר סרטוני YouTube ל-4K?

YouTube הוא אחד מאתרי שיתוף הסרטונים הפופולריים ביותר באינטרנט. יש לו מספר עצום של סרטונים לצפייה ואנחנו יכולים להשיג ממנו בקלות 4K. ישנן דרכים רבות להמיר סרטוני YouTube לרזולוציית 4K. חלקם פשוטים, כמו המרת קבצי וידאו ל-.mp4. חלקם דורשים כלים והגדרות מתקדמים יותר, כמו המרת סרטונים מ-.mov ל-.mp4. להלן הרשימה כיצד להמיר סרטון YouTube ל-4K

השלב הראשון הוא לפתוח את סרטון YouTube שברצונך להמיר בדפדפן המערכת ולהעתיק את כתובת האתר.

שלב 2 בחר MP4 כפורמט היעד והרזולוציה. בחר בכרטיסייה הורדה מהממשק הראשי של תוכנת Wondershare.

הדבק את כתובת האתר והמר סרטוני YouTube לקבצי MP4 4K בשלב 3.

דילוג לתוכן