דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » דרכים פשוטות להוריד סרטונים מיוטיוב ללא כתוביות

דרכים פשוטות להוריד סרטונים מיוטיוב ללא כתוביות

הורדת סרטונים מיוטיוב בלי הכתוביות

YouTube הוא מקור מצוין למידע ובידור. עם זאת, ישנם אנשים שאינם מרוצים מהאופן שבו כתוביות יוטיוב פועלות. עבור אחרים, YouTube הוא מקור מצוין למידע ובידור. עם זאת, ישנם אנשים שאינם מרוצים מהאופן שבו כתוביות יוטיוב פועלות. עבור אחרים, הם יכולים גם להפריע.

כאשר אתה צופה בסרטון ב-YouTube, נפוץ מאוד לראות כתוביות. הסיבה לכך היא שהסרטון נצפה על מסך גדול והכתוביות מוצגות באמצע המסך.

הבעיה עם דרך זו של צפייה בסרטונים היא שהיא עלולה לגרום לחלק מהצופים להחמיץ את מה שקורה בסרטון ואולי אפילו מוסחת דעתם על ידי משהו אחר בזמן הצפייה.

כדי להימנע מכך, אתה יכול לכבות כתוביות באמצעות הרחבה ליוטיוב אשר לא רק תוודא שהסרטונים שלך ייראו ללא כל הסחות דעת אלא גם תעזור לך לעקוב אחר מה שראית עד כה.

כתוביות הן דרך מצוינת להפוך תוכן לנגיש יותר לקהל. עם זאת, ישנם כמה חסרונות של כתוביות שהופכים אותם לפחות יעילים מהכתוביות.

ישנן דרכים רבות שבהן תוכל להסיר כתוביות מיוטיוב. להלן סרטון להדרכה נוספת כיצד לכבות אותו.

מהם היתרונות בכיבוי כתוביות ביוטיוב

וידאו הוא המדיום הכי בשימוש בעולם של היום. מספר הסרטונים שהועלו ליוטיוב גדל ב-400% מאז 2010 והוא עדיין גדל. כתוביות משמשות כדי לשפר את איכות הסרטונים, אבל הן גם יכולות להיות מעצבנות לפעמים. ישנם סוגים שונים של כתוביות זמינים ב-YouTube כולל כתוביות, כתוביות וכתוביות בשפות אחרות כגון אנגלית, צרפתית או גרמנית.

בעוד שכתוביות הן דרך טובה לעזור לאנשים להבין את השפה של סרטון, הן יכולות גם להסיח את הדעת. ולא רק הכתוביות מסיחות את הדעת, אלא גם רעשי הרקע והמוזיקה. אז למה לא לכבות אותם? בחלק זה, נדבר על היתרונות העיקריים של כיבוי כתוביות ב-YouTube.

לצורך הוספת חווית משתמש נחמדה לצופים שלך.

2) על ידי השבתת כתוביות, אתה מקבל שטח נוסף לבזבז על תוכן אחר שהוסיף הערוץ שלך והצופים שלך

3) זה מקל על הגדרת רשימות השמעה מותאמות אישית ב-YouTube תוך הפעלת מספר סרטונים בו-זמנית באמצעות הפעלה מהירה או רשימות השמעה. אותו דבר לגבי שימוש ב-Vimeo, רשימת השמעה שולחנית, Launchbox וכו’.

האם אתה יכול לבטל תמלילים ביוטיוב?

כאשר אתה מכבה את התמלילים ביוטיוב, אתה יכול לצפות בסרטונים ללא הטקסט המעצבן שצץ בתחתית המסך. אם אתה רוצה לצפות בסרטון עם כתוביות, אתה עדיין יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור הכתוביות בפינה השמאלית התחתונה של הסרטון.

כיבוי התמלילים אינו פתרון קבוע לסרטוני YouTube שיש להם כתוביות. אם אתה מחפש דרך להסיר תמלילים מסרטוני YouTube שלך, אז אתה לא יכול להסיר אותם מבחינה טכנית מכל הסרטונים ב-YouTube, אבל אתה יכול לכבות כתוביות בדף ההגדרות של חשבון YouTube שלך.

כיצד אוכל להוריד תמליל יוטיוב ללא חותמות זמן?

תמלול YouTube הוא דרך מצוינת להבין מה אתה צופה. עם זאת, כאשר אתה רוצה להטמיע את סרטון YouTube בבלוג שלך, אתה עשוי לגלות שחותמות הזמן בתמליל אינן תואמות לאלו שבסרטון.

כדי לפתור בעיה זו, להלן סרטון שיעזור לך כיצד לעשות זאת:

דילוג לתוכן