דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » עשה זאת בעצמך: הורד סרטונים מיוטיוב בפורמט avi

עשה זאת בעצמך: הורד סרטונים מיוטיוב בפורמט avi

הורדת סרטונים מיוטיוב בפורמט avi

כולנו ראינו סרטונים ביוטיוב. יש מיליונים מהם, וכולם זמינים בפורמטים שונים. אתה יכול להוריד אותם בקלות מיוטיוב ולהמיר אותם לקבצי וידאו.

הסיבה לכך היא שרוב קבצי הווידאו ב-YouTube אינם תואמים לנגני הווידאו הנפוצים כמו נגן המדיה VLC, Windows Media Player או Quicktime Player. אז תצטרך להוריד את קובץ הווידאו בפורמט מסוים לפני שניתן יהיה להפעיל אותו על ידי כל אחד מהשחקנים האלה.

על מנת לפתור בעיה זו, אנו זקוקים לטכנולוגיה שיכולה להמיר סרטונים ישירות מפורמט אחד לאחר מבלי לדאוג לבעיות תאימות בין פורמטים וקודקים שונים. טכנולוגיה זו נקראת פורמט AVIs (Audio Video Interleaved) אשר פותח על ידי Fraunhofer IIS (Institute for Information Science). זוהי דרך סטנדרטית לקידוד מידע אודיו ווידאו לקובץ בודד שניתן להפעיל במכשירים רבים כגון נגני DVD או טלוויזיות דיגיטליות.

להלן סרטון המדבר על הורדת סרטונים מיוטיוב בפורמט avi:

כיצד אוכל להוריד סרטוני YouTube ישירות ל-AVI?

AVI הוא פורמט וידאו פופולרי המשמש ליצירת סרטונים. זה מספק פלט וידאו באיכות הגבוהה ביותר ויש לו הרבה יתרונות על פני פורמטים אחרים כמו MP4

אתה צריך אפליקציה כדי לעשות את זה. יש הרבה יישומים שבהם אתה יכול להשתמש ואתה יכול למצוא אותם באינטרנט ורובם חינמיים. הנה כמה שלבים לעשות זאת:

חפש סרטון ב-YouTube, העתק את כתובת האתר שלו והדבק ב-“URL של וידאו” באפליקציה.

בחר AVI ובחר ברזולוציית פלט וידאו ולאחר מכן לחץ על התחל.

המתן כדי להמיר ולשמור בקבצים שלך.

האם AVI טוב יותר מ-MP4?

למרות ש-AVI נראה כמיכל מדיה באיכות גבוהה יותר, הוא משתמש בגדלים גדולים מאוד של קבצים ולכן ייתכן שיהיה צורך לדחוס אותו לפורמטים נמוכים יותר של קבצים. להיפך, MP4 משתמש בגדלים קטנים יותר ותואם כמעט לכל נגני המדיה, אך איכות פלט הווידאו שלו גרועה מזו של AVI. שני מכלי המדיה שהוזכרו לעיל מסוגלים להפעיל כמעט את כל פורמטי הווידאו. עם זאת, יש לשים לב להתאמה שלהם למגוון רחב של נגני מדיה, לא רק מבחינת דרישות החומרה אלא גם בתמיכה בתוכנה וב-codec.

איך אני ממיר mp4 ל-AVI?

כדי להמיר וידאו מ-mp4 ל-AVI תזדקק לממיר וידאו. ישנם ממירים רבים בחינם הזמינים באינטרנט, אך היזהר כי ישנם גם אתרים מסוימים המציעים שירותי המרה בתשלום.

לאחר שהורדת והתקנת את הממיר, פתח אותו והוסף את קובץ ה-mp4 שלך לרשימת הקבצים להמרה. לאחר מכן, בחר את פורמט הפלט הרצוי (AVI במקרה זה) ולחץ על “התחל”. התהליך עשוי להימשך זמן מה בהתאם לביצועי המחשב שלך ולגודל קובץ הווידאו שלך.

להלן סרטון שמראה כיצד אני ממיר mp4 ל-AVI:

דילוג לתוכן