דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » הורדת סרטונים מיוטיוב בפורמט dvd

הורדת סרטונים מיוטיוב בפורמט dvd

הורדת סרטונים מיוטיוב בפורמט dvd

YouTube היא פלטפורמת וידאו מקוונת פופולרית שיש לה יותר מ-1.5 מיליארד משתמשים ולמעלה מ-2 מיליון סרטונים מועלים אליה בכל דקה. וידאו הוא מדיום חשוב מאוד בעולם הדיגיטלי של היום. הוא נמצא בשימוש נרחב במדיה חברתית, מסחר אלקטרוני ותעשיות אחרות. אתה יכול למצוא סרטונים ב-YouTube, Vimeo ו-Amazon Video.

הביקוש לסרטונים גדל מיום ליום וזה הופך להיות הכרח להחזיק אותם בספרייה. פורמט הווידאו משתנה במהירות. כרגע, יש הרבה פורמטים ורזולוציות זמינות. אחת הדרכים הידועות לפורמט סרטונים שהורדו היא בפורמט DVD. הדרך הטובה ביותר להוריד סרטונים מיוטיוב בפורמט DVD היא להשתמש בתוכנה כמו יישומי DVD Video Downloader שיכולים להוריד סרטונים מיוטיוב ולהמיר אותם ל-DVD. הם מאפשרים לך להוריד סרטונים בפורמט DVD מ-YouTube ואתרי שיתוף וידאו פופולריים אחרים.

להלן סרטון כיצד להמיר סרטוני YouTube לפורמט DVD:

איזה פורמט וידאו יתנגן בנגן DVD?

העידן הדיגיטלי חולל שינויים רבים באופן שבו אנו עובדים. עולם העבודה מתפתח ואנחנו עובדים כעת עם יותר טכנולוגיה. כל השינויים הללו הקשו עלינו לכתוב עותק רלוונטי ומרתק.

פורמט ה-DVD קיים כבר כמעט 30 שנה והוא עדיין נחשב לאחד הפורמטים הטובים ביותר להעברת נתונים בפורמט וידאו.

פורמט וידאו הוא אחד הגורמים החשובים ביותר עבור צרכנים בכל הקשור לקניית נגן DVD. פורמט הווידאו הטוב ביותר הוא MP2, סרטים ותכנות אחרות שמשוחררות ב-DVD ודיסקים דומים הם בפורמט MPEG-2. כתוצאה מכך, נעשה שימוש תדיר בתקן זה בתכנון ציוד כגון תחנות טלוויזיה, מקלטי טלוויזיה, נגני DVD ועוד.

איך אני ממיר MP4 ל-DVD?

על מנת להמיר MP4 ל-DVD, הדרך הטובה ביותר היא להשתמש בממיר MP4. יש הרבה מהם זמינים באינטרנט. הדבר היחיד שאתה צריך לדעת הוא שלממשק המשתמש של ממירים אלה יש כמה מגבלות. לכן, אתה צריך לדעת אם ההמרה שלך צריכה תכונה ספציפית או לא ואם הם עושים זאת בעצמם או אם יש להם את זה מובנה על ידי מפתח הממיר.

להלן השלבים כיצד לעשות זאת:

התקן את תוכנת Freemake DVD Burning.

יש להוסיף קובצי וידאו MP4 צורבים דיסקים.

בחר “ל-DVD” מהתפריט.

הגדר את הפרמטרים לצריבה, כולל מערכת התפריטים, יחס גובה-רוחב וכדומה.

צרוב MP4 ל-DVD באמצעות דיסק ריק בכונן.

הסרטון הבא מסביר כיצד להמיר MP4 ל-DVD:

האם זה לא חוקי לצרוב תקליטורים מיוטיוב?

צריבת תקליטורים מיוטיוב אינה חוקית. עם זאת, עליך לוודא שאינך מפר חוקי זכויות יוצרים על ידי הורדה וצריבה של הסרטונים. על מנת להיות על הצד הבטוח, וודאו תמיד שיש לכם אישור מבעל זכויות היוצרים לפני הורדה וצריבה של סרטונים מיוטיוב.

האם אוכל ליצור תקליטור מ-YouTube Music?

מוזיקה היא חלק מהחיים שלנו. אנחנו מקשיבים לזה כשאנחנו שמחים, כשאנחנו עצובים וכשאנחנו רוצים להרגיש משהו. מוזיקה היא לא רק צליל. זוהי חוויה, שניתן לחלוק עם אנשים אחרים או ליהנות לבד. השאלה “האם אוכל ליצור תקליטור מ-YouTube Music?” נשאל פעמים רבות על ידי חובבי מוזיקה שרוצים לקחת איתם את השירים האהובים עליהם לדרך. YouTube Music הוא שירות הזרמת מוזיקה המאפשר למשתמשים לגשת לספרייה של למעלה מ-40 מיליון שירים. אפשר להכין תקליטור משלך ממוזיקה ביוטיוב, אתה יכול לבחור כל רשימת השמעה של מוזיקה ולהוריד אותה, ולצרוב על התקליטור.

דילוג לתוכן