דף הבית » מדריך הורדת וידאו ברזולוציה גבוהה » מדריך מהיר: הורד סרטונים מ-YouTube בתלת מימד

מדריך מהיר: הורד סרטונים מ-YouTube בתלת מימד

הורדת סרטונים מיוטיוב בתלת מימד

כאתר שיתוף הווידאו הגדול בעולם, YouTube הפך ליעד מועדף על אנשים רבים. זהו גם אחד מאתרי שיתוף הווידאו הפופולריים בעולם.

YouTube הוא אתר המאפשר למשתמשים להעלות סרטונים ולשתף אותם בערוצים שלהם. משתמשים יכולים גם להירשם לערוצים של משתמשים אחרים ולצפות בסרטונים מהערוצים המועדפים עליהם.

פלטפורמת יוטיוב משמשת מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, ומיליוני סרטונים מועלים מדי יום. החברה משתמשת בבסיס המשתמשים העצום שלה כדי לייצר הכנסה מפרסומות, מנויים והכנסות מפרסום. החברה הצליחה לייצר הכנסות כה גבוהות בזכות בסיס המשתמשים הגדול והפופולריות שלה בקהילה המקוונת.

סרטוני 3D הופכים פופולריים יותר ויותר בשוק. הם מאפשרים למשתמשים לחוות איך זה מרגיש להיות במקום מסוים, למשל, חוף ים.

סרטונים אלו ניתנים להורדה בתלת מימד ביוטיוב ולצפות בכל מכשיר עם מסך תלת מימד. הסרטון 360 מעלות משמש ככלי חינוכי לתלמידים בכל הגילאים והוא משמש גם כבידור על ידי הקהל הרחב. זה מאפשר לאנשים לחוות את העולם מנקודות מבט שונות.

סרטון להלן מראה כיצד להוריד סרטונים בתלת מימד;

האם ליוטיוב יש מצב תלת מימד?

זו שאלה שנשאלה על ידי אנשים רבים. האם מצב תלת מימד של YouTube זמין?

הטכנולוגיה שעומדת מאחורי האינטרנט שינתה את חיינו. זה איפשר לנו לעשות דברים כמו לשחק משחקים, לצפות בסרטונים ולהאזין למוזיקה. האינטרנט גם מאפשר לנו לחלוק מידע עם העולם כולו.

אם אי פעם צפית בסרטון ב-YouTube, שמת לב שיש מצב תלת מימד זמין. מצב זה מאפשר למשתמשים לשנות את נקודת המבט של הסרטונים שלהם כך שיוכלו לראות יותר ממה שהם מקליטים, ולא רק את המסך עצמו.

אותה טכנולוגיה משמשת במשחקי וידאו כמו גם ביישומים אחרים שבהם יש צורך באפקטים תלת מימדיים כמו מציאות מדומה ומציאות רבודה (AR). יישומים אלו דורשים אפקטים תלת מימדיים ולכן דורשים מצלמה שיכולה ללכוד את האפקט הזה. עם זאת, מצלמות אלו יקרות ולא תמיד זמינות בכל מקום או בכל שעות היום. המשמעות היא שמשתמשים לא תמיד יכולים ללכוד את האפקטים האלה כשהם רוצים אותם או כשהם הכי צריכים אותם – במהלך המשחק!

כיצד אוכל להפעיל תלת מימד ב-YouTube?

YouTube כולל חוויית תלת מימד שמשתמשים יכולים לצפות בפלטפורמה. עם זאת, ל-YouTube יש הרבה הגדרות לאפשר צפייה בתלת מימד. ליוטיוב יש אפשרות תלת מימד המאפשרת לך לצפות בסרטונים במציאות מדומה. הנה איך להפעיל את זה ביוטיוב:

שלב 1: פתח את YouTube במכשיר שלך.

שלב 2: פתח את התפריט על ידי הקשה על סמל התפריט בפינה השמאלית התחתונה של המסך.

שלב 3: הקש על הגדרות.

שלב 4: הקש על הפעל תוכן תלת-ממדי כדי להפעיל או לכבות אותו.

ההורדה הטובה ביותר לסרטוני תלת מימד ב-YouTube

יוטיוב הוא אחד מהאתרים הפופולריים ביותר באינטרנט. זהו מקור נהדר לבידור ומידע. אתה יכול להוריד אותו מיוטיוב באמצעות תוכנות שונות.

התוכנה הטובה ביותר להורדת סרטוני תלת מימד מיוטיוב היא:

  • WonderFox Free HD Video Converter Factory

  • 3D Youtube Downloader

דילוג לתוכן