דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » מדריך אולטימטיבי: הורד סרטונים מ-YouTube טקסט הפוך

מדריך אולטימטיבי: הורד סרטונים מ-YouTube טקסט הפוך

הורדת סרטונים מיוטיוב היפוך טקסט

כתוביות הן דרך מצוינת לספק הקשר לסרטון. הם חלק חיוני מחוויית הסרטון ואין להתעלם מהם.

ניתן לגשת לסרטונים עם כתוביות באינטרנט, בטלוויזיה או באולמות קולנוע. הכתוביות משמשות בדרך כלל כדרך להסביר מה קורה בסרט ולהפוך אותו לנגיש יותר לצופים שאולי לא מבינים את שפת הסרט.

לסרטוני YouTube יש גם כתוביות, אבל איך אתה יכול להוריד אותם עם כתוביות הפוכה? התשובה היא שאתה לא יכול כי רוב הכתוביות אינן הפוכה כך שאם תוריד אותה היא תופיע לא בתצוגה הפוכה.

איך עורכים כתוביות?

כתוביות הן חלק חשוב מאוד בכל סרטון. הם משמשים בדרכים רבות ושונות, כגון כאשר אתה צריך להוסיף קול או לאפקטים חזותיים. כתוביות הן חלק חיוני בכל סרטון. הם משמשים לתרגום אודיו וטקסט לשפות שונות. לא תמיד קל לערוך כתוביות כי הן עשויות להיות מורכבות ולעיתים קשות לקריאה.

ישנן דרכים רבות ושונות לערוך כתוביות, וחשוב שתדע כיצד לעשות זאת נכון. מדריך זה אמור לעזור לך ללמוד כיצד להפיק את המיטב מעורך הכתוביות שלך.

להלן סרטון כיצד לעשות זאת:

כיצד לתקן כתוביות הפוכות ביוטיוב?

ישנן שתי דרכים לתקן כתוביות הפוכות ביוטיוב.

א) אתה יכול להשתמש בתוכנה החינמית בשם “YouTube Video Downloader”. זוהי תוכנה חינמית המאפשרת לך להוריד סרטונים מיוטיוב ולהמיר אותם לכל פורמט וידאו פופולרי אחר. לאחר מכן תוכל להשתמש בממיר כדי לתקן את הכתוביות.

ב) ניתן להשתמש גם בתוכנה חינמית בשם “תיקון כתוביות”. תוכנה זו תזהה באופן אוטומטי אם לסרטון שלך יש כתוביות ותגרום להם להיעלם באופן אוטומטי. לדוגמה, אם יש לך סרטון עם כתוביות באנגלית אבל אין כתוביות באנגלית בשפה שלך, הכלי הזה יסיר אותן אוטומטית מהסרטון שלך. כלי זה זמין עבור פלטפורמות Windows ו-Mac OS X בלבד.

חשוב לציין שהכלי הזה עובד רק על סרטונים שבהם אין רצועות שמע או אפקטים קוליים צמודים אליו מכיוון שהוא משתמש ברצועת השמע כמקור קלט לאלגוריתם שלו. אבל, כאשר יש לך גם רצועות שמע וגם אפקטים קוליים מחוברים לסרטון שלך.

מדוע הסרטון שלי ביוטיוב מושקף?

YouTube היא פלטפורמה שבה אנשים משתפים סרטונים על חייהם, תחביבים, תחומי עניין ועוד. למרבה הצער, קל מאוד לסרטוני וידאו להסומן כהפרת זכויות יוצרים. זו תוצאה של אנשים שהעלו תוכן המוגן בזכויות יוצרים ללא רשות.

סרטוני YouTube מקבלים שיקוף כדי למנוע זיהוי אוטומטי כהפרת זכויות יוצרים. שיקוף הוא תהליך ש-YouTube מיישם על הסרטונים שלו כדי למנוע מהם להתגלות באופן אוטומטי כהפרת זכויות יוצרים.

דילוג לתוכן