דף הבית » הורד סרטונים לאייפון » מדריך מהיר: הורד סרטונים מיוטיוב לאייפד

מדריך מהיר: הורד סרטונים מיוטיוב לאייפד

הורדת סרטונים מיוטיוב לאייפד

הורדת סרטונים מיוטיוב לאייפד היא נושא חשוב לאנשים שרוצים לצפות בסרטוני YouTube במצב לא מקוון סרטוני YouTube אינם זמינים לצפייה במצב לא מקוון ב-iPad. עם זאת, אתה יכול להוריד סרטוני YouTube לאייפד שלך באמצעות אפליקציה של צד שלישי. ישנן אפליקציות רבות המאפשרות למשתמשים להוריד ולשמור סרטוני YouTube באייפד שלהם, מה שמאפשר למשתמשים להוריד ולשמור כל סרטון מיוטיוב באיכות HD או להמיר אותו לפורמט MP3 להשמעה במצב לא מקוון.

הורדת סרטונים מיוטיוב ליישומי אייפד היא הפתרון המושלם לאנשים שרוצים לצפות בסרטוני YouTube במצב לא מקוון.

להלן סרטון לדוגמה כיצד להוריד סרטוני YouTube לאייפד:

אפליקציית YouTube Downloader הטובה ביותר עבור Ipad

YouTube Downloader עבור iPad הוא אפליקציה חינמית המאפשרת לך להוריד סרטונים ומוזיקה מ-YouTube. זה גם מאפשר לך להמיר סרטונים אלה לפורמט MP3. אתה יכול להשתמש באפליקציה זו כדי להוריד סרטונים ומוזיקה שנמצאים באתר YouTube או במכשיר שלך.

לאפליקציה יש ממשק ידידותי למשתמש והיא ממש קלה לשימוש. אתה רק צריך להקיש על כל סרטון או שיר מאתר YouTube, או אחסון מקומי ואז להקיש על כפתור הורד כדי להתחיל להוריד אותו.

להלן רשימת יישומי הורדת YouTube הטובים ביותר עבור iPad:

  • Downloader Pro

  • Video Saver PRO

  • Documents by Readdle

  • DownloadMate

  • Video Manager

    כיצד להוריד את אפליקציית YouTube לאייפד

    YouTube הוא אתר שיתוף הסרטונים הפופולרי ביותר בעולם. הוא הושק בשנת 2005 ויש לו כעת יותר ממיליארד משתמשים. אפליקציית YouTube מספקת מגוון שלם של תכונות המאפשרות לך לצפות, להעלות ולשתף סרטונים עם משתמשים אחרים. אתה יכול גם לצפות בסרטונים בטלוויזיה שלך באמצעות Google Chromecast או Apple TV. אפליקציית YouTube לאייפד זמינה בחינם ב-App Store של אפל.

    להלן התהליך שלב אחר שלב להורדת אפליקציית YouTube לאייפד שלך.

    שלב 1: עבור ל-App Store באייפד שלך וחפש את YouTube.

    שלב 2: הקש על תוצאת החיפוש עבור YouTube ולאחר מכן הקש על קבל (או הורד)

    שלב 3: הקש על התקן והזן את סיסמת Apple ID שלך כאשר תתבקש.

    להלן סרטון כיצד להתקין את אפליקציית YouTube באייפד שלך:

    לאן מגיעים סרטונים שהורדו מ-YouTube באייפד?

    אפליקציית YouTube לאייפד דומה מאוד לאפליקציית האייפון. יש לו הרבה תכונות ואפשרויות שמקלים על השימוש והורדת סרטונים. ישנן סיבות רבות מדוע אולי תרצה להוריד סרטון מ-YouTube באייפד שלך. ייתכן שתרצה לשמור אותו לצפייה במצב לא מקוון או שתרצה להעביר אותו למכשיר אחר.

    ניתן להוריד סרטוני YouTube לאייפד שלך על ידי מעבר לאפליקציית YouTube ולחיצה על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה של הסרטון. לאחר מכן תראה רשימה של אפשרויות, כולל הורדת הסרטון. אתה יכול למצוא את סרטון YouTube שהורדת ב-iPad שלך בתיקיית ההורדות

דילוג לתוכן