דף הבית » הורד סרטונים לאייפון » מדריך שלם להורדת סרטונים מיוטיוב לאייפון 4

מדריך שלם להורדת סרטונים מיוטיוב לאייפון 4

הורדת סרטונים מיוטיוב לאייפון 4

אחת התכונות הפופולריות ביותר של YouTube היא היכולת שלו להוריד סרטונים. זה שימושי כאשר אין לך חיבור לאינטרנט, או אם אתה רוצה לצפות בסרטון במצב לא מקוון.

הורדת סרטון מ-YouTube לאייפון 4 שלך היא קלה מאוד.

1) חבר את האייפון 4 למחשב שלך באמצעות הכבל שהגיע איתו.

2) נוכל להשתמש באפליקציית הורדת וידאו כדי להוריד סרטונים מיוטיוב לאייפון 4. האפליקציה תוכל להוריד את הסרטון באיכות המקורית שלו. אנחנו רק צריכים להזין את כתובת האתר של הסרטון וללחוץ על הורד.

להלן סרטון כיצד לעשות זאת:

האם אייפון 4s עדיין יכול להשתמש ביוטיוב?

ה-iPhone 4s הוא טלפון נהדר, אבל זה לא הדגם האחרון. זה לא ייצור כבר כשנתיים. עדיין יש לו הרבה תכונות שהופכות אותו לשווה להחזיק, אבל יש כמה דברים שהוא לא יכול לעשות. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיש לאנשים היא האם ה-iPhone 4s עדיין יכול להשתמש ב-YouTube. התשובה היא כן. האייפון 4s הוא טלפון ישן, אבל עדיין אפשר להשתמש ביוטיוב. לאייפון 4s יש את היכולת להזרים סרטונים מיוטיוב למרות שהוא מיושן בחומרה ותוכנה.

הורדת YouTube הטובה ביותר לאייפון 4

אפליקציית YouTube מציעה מספר תכונות המאפשרות להוריד סרטונים ולשמור אותם באייפון. אפליקציית YouTube מאפשרת לך גם לצפות בסרטונים המועדפים עליך במצב לא מקוון.

אם אתה מחפש את אפליקציית ההורדה הטובה ביותר של YouTube עבור iPhone 4, עליך לחפש באינטרנט את ההורדה הטובה ביותר. הוא מציע את היכולת להוריד סרטונים באיכות גבוהה, כמו גם להוריד אותם באיכות נמוכה לאותם זמנים שבהם אתה בתוכנית נתונים מוגבלת.

להלן רשימת יישומי הורדת YouTube הטובים ביותר לאייפון 4:

  • Snaptube.

  • Documents – Downloader, Media Player, Reader.

  • Total files.

  • Video Downloader & Video Cast.

  • Video Saver PRO+ Cloud Drive.

    כיצד לעדכן את YouTube באייפון 4 שלך

    YouTube הוא אחד משירותי הזרמת הווידאו הפופולריים ביותר. זוהי גם אחת האפליקציות הנפוצות ביותר במכשירי אפל. ישנם אנשים רבים שמשתמשים ביוטיוב מדי יום כדי לצפות בסרטונים האהובים עליהם וכדי להתעדכן בחדשות העולם. אם אתה רוצה לעדכן את YouTube באייפון 4 שלך, יש כמה שלבים שעליך לבצע. להלן סרטון כיצד לעדכן את YouTube שלך ​​באייפון 4:

דילוג לתוכן