דף הבית » הורד סרטונים לאנדרואיד » הורדת סרטונים מיוטיוב לגלקסי – המדריך המלא

הורדת סרטונים מיוטיוב לגלקסי – המדריך המלא

הורדת סרטונים מיוטיוב לגלקסי

ישנן דרכים שונות להוריד סרטונים מיוטיוב לסמסונג גלקסי. הפופולרי ביותר הוא באמצעות אפליקציית YouTube Downloader הזמינה עבור אנדרואיד. אתה יכול גם להשתמש באפליקציות אחרות של צד שלישי להורדת סרטונים מהאתר. אפליקציה זו היא אחת הדרכים הטובות ביותר להוריד סרטונים מיוטיוב, היא מאפשרת להוריד גם סרטונים. אפליקציית YouTube Downloader זמינה בחנות Google Play, כך שאינך צריך לחפש יותר. פשוט התקן אותו במכשיר שלך והתחל להוריד. אתה יכול לצפות בסרטון הזה גם:

כיצד אוכל להוריד סרטוני YouTube לסמסונג גלקסי שלי מבלי להשתמש באפליקציה?

אפליקציית הזרמת הווידאו, יוטיוב היא אחת האפליקציות הנפוצות ביותר בעולם. זוהי גם אחת האפליקציות שהורדות ביותר באנדרואיד. אז אנחנו יכולים להוריד סרטונים מיוטיוב לסמסונג גלקסי שלנו מבלי להשתמש באפליקציה. אנו יכולים להשתמש בכלי שנקרא “הורדת וידאו של סמסונג” כדי לעשות זאת. באמצעות כלי זה, אינך צריך להתקין אף אפליקציה ב- Samsung Galaxy שלך ואינך צריך לדאוג גם לגבי השימוש בנתונים. .כך עובד הכלי:– הורד סרטון YouTube ל-Samsung Galaxy שלך– חלץ סרטונים מהקובץ שהורדת לאחסון הפנימי של המכשיר שלך (לדוגמה, כרטיס SD). האחסון של המכשיר לא יכול להיות מלא. לכן, אם ברצונך להוריד סרטונים נוספים מאתר וידאו זה, הוסף גם כרטיס SD ריק. הקבצים שחולצו יועלו לדפי ההורדה המתאימים על ידי אתרי אירוח הווידאו שלהם. לאחר מכן תוכל להתחיל לצפות בכל סרטון YouTube.

מהו הורדת YouTube הטוב ביותר עבור סמסונג גלקסי?

YouTube הוא מקום פופולרי להעלאת סרטונים, והוא גם מקור מצוין לתוכן. משתמשי סמסונג גלקסי רבים רוצים להוריד סרטונים אבל הם לא יודעים מהי האפליקציה הטובה ביותר לשימוש. הורדת YouTube הטובה ביותר עבור סמסונג גלקסי היא משימה קשה לפתרון. זה לא רק על הורדת סרטונים אלא גם על איך להשתמש בהם ביעילות. התשובה לשאלה זו שונה עבור כל אחד. זה תלוי בהעדפה של האדם ומה הוא מחפש. לכן, זה לא רעיון טוב לבחור אחת בתור האפשרות הטובה ביותר, כי יש הרבה אפשרויות שונות בחוץ. אבל הנה הרשימה:

  • VidMate App.

  • Snaptube.

  • YMusic.

  • InsTube.

  • TubeMate.

  • Keepvid.

  • YT3 YouTube Downloader.

דילוג לתוכן