דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » מדריך למתחילים: הורד סרטונים מיוטיוב לגלריה

מדריך למתחילים: הורד סרטונים מיוטיוב לגלריה

הורדת סרטונים מיוטיוב לגלריה

סרטונים הם אחד מפורמטי התוכן הפופולריים ביותר באינטרנט. הם דרך יעילה למשוך את הקהל שלך ולספק להם מידע בעל ערך.

אתה יכול להוריד סרטוני YouTube ואתה יכול לבחור היכן אתה רוצה שהם יאוחסנו. אבל האחסון הטוב ביותר של זה הוא בגלריה שלך שם אתה יכול למצוא אותו בקלות רק וודא שיש לך מספיק מקום. בדרך זו, תוכל להראות לקהל שלך את הסרטון על בסיס יומי גם אם אתה במצב לא מקוון.

הנה הסרטון גם כיצד להוריד סרטונים מיוטיוב לגלריה:

כיצד להוריד סרטון מיוטיוב לניהול הקבצים

YouTube הוא אתר אירוח סרטונים פופולרי. בשל הפופולריות שלו, ישנם משתמשים רבים שרוצים להוריד סרטונים מהאתר. הם יכולים לעשות זאת על ידי מעבר לאתר ולחיצה על “הורד וידאו”.

אם הם ילחצו על “הורד סרטון” הם יועברו לאתר של YouTube שם הם יוכלו להוריד את הסרטון. לאחר שהם הורידו את הסרטון, הוא נשמר במחשב שלהם ואז מועלה לחשבון שלהם. השימוש במנהל הקבצים עוזר למשתמשים לנהל את הקבצים והתיקיות שלהם, במיוחד את אלה שהורדת מ-YouTube. ניתן להשתמש בתוכנה כדי ליצור, למחוק ולארגן קבצים.

YouTube הוריד סרטונים שהוצגו בגלריה

גלריית הסרטונים היא דרך מצוינת להציג סרטונים ולשמור אותם בעיניים. המטרה העיקרית של גלריית הסרטונים היא להציג סרטונים. אבל איך זה יכול להיות מוצג? על מנת להציג סרטון בגלריה

בחר “הורד” מהתפריט. תהליך ההורדה יתחיל כעת, ותוכל לבדוק את התקדמותו על ידי נגיעה בסמל ההורדה. אתה יכול לצפות בסרטון באפליקציית הגלריה בזמן ההורדה שלו.

איך אני מעביר סרטון מיוטיוב לגלריה שלי?

סרטון הוא מקור טוב למידע, אבל יכול להיות קשה להעביר את התוכן מיוטיוב לגלריה משלך. במאמר זה נסביר כיצד תוכל להעביר בקלות את הסרטון מיוטיוב לגלריה משלך.

לאחר שהורדת את סרטוני YouTube תוכל להעתיק אותם בקלות או להעביר אותם לגלריה האישית שלך. אתה פשוט גרור אותו או לחץ על האפשרות “העתק” והדבק או גרור אותו לאן שתרצה. זוהי דרך מאוד פשוטה ויעילה לארגן את הקבצים שלך, אבל המטרה העיקרית היא רק ליצור פתרון נחמד וקל להעביר סרטון ממקום למקום.

דילוג לתוכן