דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » כל המידע על הורדת סרטונים מיוטיוב ל-3gp

כל המידע על הורדת סרטונים מיוטיוב ל-3gp

הורדת סרטונים מיוטיוב ל3gp

הורדת סרטונים מיוטיוב ל-3gp היא משימה שאנשים רבים רוצים לעשות, אבל זה לא תמיד קל. ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת, ונפרט את הפופולריים ביותר להלן.

דרך אחת להוריד סרטונים מיוטיוב ל-3gp היא באמצעות תוכנת צד שלישי. תוכנה זו ניתנת להורדה בחינם וניתן להתקין אותה גם על מחשב או מכשיר נייד. לאחר מכן יש למשתמש את היכולת להעתיק ולהדביק את קישור הווידאו לתוך התוכנה, אשר לאחר מכן תמיר אותו לפורמט 3gp עבורך.

הדרך השנייה להורדת וידאו מיוטיוב ל-3gp היא באמצעות כלי ממיר מקוון. אלו כלים המאפשרים לך להזין כתובת URL או להעלות את הקובץ שלך ואז להמיר אותו לפורמט אחר כגון mp4 או 3gp. חלקם בחינם, בעוד שאחרים דורשים תשלום לפני השימוש, אבל לכולם יש תכונות דומות שהופכות אותם לשווה לבדוק אם אתה צריך כלי ממיר מקוון עבור הפרויקט שלך.

להלן סרטון שמראה כיצד לעשות זאת:

אפליקציית YouTube Downloader הטובה ביותר עבור 3GP

יש כל כך הרבה אפליקציות המאפשרות לך להוריד ולשמור סרטונים מיוטיוב. יישומים אלה הם מורידי YouTube הטובים והפופולריים ביותר באינטרנט. יש לו ממשק ידידותי למשתמש, המקל על השימוש והוא תואם לכל הפלטפורמות, כולל Windows, Linux, Mac OS X, Android, iOS ועוד. אתה יכול להשתמש ביישום זה כדי להוריד כל סרטון שתרצה בפורמט 3GP לטלפון או טאבלט אנדרואיד שלך.

להלן הרשימה של אפליקציית הורדת YouTube הטובה ביותר עבור 3GP:

  • YouTube By Click

  • Airy

  • YouTube Downloader

  • YouTube Video Downloader

  • Elmedia Player

    האם 3GP הוא פורמט וידאו טוב?

    3GP הוא פורמט וידאו טוב. זהו אחד הפורמטים הפופולריים ביותר עבור מכשירים ניידים והוא נתמך על ידי כל הפלטפורמות הניידות הגדולות. 3GP הוא פורמט וידאו שפותח על ידי פרויקט שותפות הדור השלישי, קונסורציום תעשייתי. הוא נועד לספק חלופה ברוחב פס נמוך ונפח אחסון נמוך לפורמטים MP4 ו-MOV. 3GP אינו פורמט וידאו טוב מכיוון שהוא אינו מספק את אותה איכות של הווידאו כמו פורמטים אחרים

    האם אייפון יכול לנגן קבצי 3GP?

    האייפון הוא אחד הטלפונים הסלולריים הפופולריים בעולם. זה טלפון שיש לו הרבה תכונות ויכולות. עם זאת, יש לכך גם כמה מגבלות. אחת מהמגבלות הללו היא שהוא לא יכול לנגן קבצי 3GP. האייפון לא יכול לנגן קבצי 3GP מכיוון שלא מותקנים בו את הקודקים הדרושים. ה-Codec נחוצים להפעלת כל קובץ וידאו, ובלעדיהם, הטלפון שלך לא יוכל לנגן קובץ וידאו כלל, כולל קבצי 3GP.

דילוג לתוכן