דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » כל מה שאתה צריך לדעת על הורדת סרטונים מאתרי YouTube 6

כל מה שאתה צריך לדעת על הורדת סרטונים מאתרי YouTube 6

הורדת סרטונים מיוטיוב 6 אתרים

שאלה זו נשאלת לעתים קרובות על ידי אנשים שחושבים כיצד לצפות בסרטוני YouTube. התשובה היא: כן, אתה יכול – אם יש לך דפדפן אינטרנט וחיבור לאינטרנט. במאמר זה נסביר כיצד להוריד סרטונים מכל אתר אחר במחשב שלך.

זה די קל להוריד סרטוני YouTube באמצעות אתר אחר. עם זאת, יש הרבה אתרים המספקים שירות זה. ישנם אתרים רבים המאפשרים להוריד סרטוני יוטיוב. אבל חלקם אינם חינמיים וחלקם זמינים לזמן מוגבל בלבד. וכשאתה יודע איך להוריד סרטוני YouTube, אתה יכול להשתמש בו ככלי גיבוי אם אין אפשרות אחרת זמינה. מאמר זה יתמקד ב-6 הפופולריים שבהם – YouTube Downloader.

מהם 6 אתרי ההורדות הטובים ביותר ביוטיוב?

YouTube היא אחת מפלטפורמות הווידאו המקוונות הפופולריות ביותר. יש לו יותר ממיליארד משתמשים ומעל 100 מיליון סרטונים מועלים בכל דקה.

אתרי ההורדות הטובים ביותר ביוטיוב הם אלו המאפשרים למשתמשים להוריד סרטונים מיוטיוב בצורה פשוטה. יש להם גם מבחר טוב של סרטונים באתר שלהם והם מספקים גישה קלה אליהם.

בחלק זה, אציג בפניכם את 6 אתרי ההורדות הטובים ביותר ביוטיוב. 6 אתרים אלו הפכו פופולריים בשנים האחרונות. הם משמשים מיליוני אנשים להורדת סרטונים.

הנה הרשימה:

  • 4K Video Downloader

  • .YTD Video Downloader & Converter.

  • By Click Downloader.

  • VideoHunter.

  • WinX HD Video Converter Deluxe.

  • SnapDownloader

  • Allavsoft.

האם הורדת סרטוני YouTube של צד שלישי בטוחים?

הורדת הסרטונים של YouTube הוא כלי להורדת סרטונים מיוטיוב. הכלי זמין ברשת, אך ניתן להוריד אותו גם מחנות האפליקציות. הכלי מאפשר למשתמשים להוריד סרטונים מכל אחד מהאתרים והשירותים המועדפים עליהם, כולל YouTube, Spotify או Vimeo.

הכלי פשוט מאוד לשימוש ויש הרבה הורדות וידאו בחינם שם בחוץ. עם זאת, לחלק מהאתרים יש גרסאות משלהם של הורדת הווידאו שאינן בטוחות ומאובטחות כמו הרשמי.

יישומים אלה בטוחים לשימוש וניתן להשתמש בהם להורדת סרטונים מיוטיוב. עם זאת, קיימת אפשרות שיישומים אלה עשויים להכיל תוכנות זדוניות או וירוסים. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבדוק ביקורות על אתרים אלה לפני השימוש בו.

6 אתרים להורדה בחינם וללא זכויות יוצרים עבור סרטוני YouTube

YouTube הוא אתר שיתוף הסרטונים הפופולרי ביותר בעולם. יש לו למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ולמעלה מ-1.5 מיליארד שעות של וידאו נצפות מדי יום. אחד השימושים הנפוצים ביותר עבור YouTube הוא העלאת סרטוני מוזיקה עם מוזיקה ללא זכויות יוצרים.

להלן כמה אתרי מוזיקה בחינם וללא זכויות יוצרים שניתן להשתמש בהם להעלאת סרטוני YouTube:

Bensound – אתה יכול להוריד מבחר של מוזיקה בחינם מ- Bensound. שמות הקטגוריות, כמו אקוסטית, קולנועית, אורבנית וכדומה, בולטים. זה ייתן לך תחושה כיצד כל ז’אנר של מוזיקה יתאים לטעם שלך.

Unminus – אתר נוסף שמציע הורדות מוזיקה בחינם הוא Unminus. בשל רישיון Creative Commons Zero (CC0) של המסלולים, אתר זה בולט בין השאר.

TeknoAXE – TeknoAXE ייצרה מוזיקה וגדלה להיות משאב מצוין להורדת מוזיקה בחינם מכיוון שכל מי שיש לו גישה לאינטרנט יכול להשתמש בה.

Icons8 Fugue – בנוסף לספק מגוון רחב של קבצי מוזיקה ואודיו ללא תמלוגים, Icons8 הוא מקור ידוע לסמלים ותמונות מלאי בחינם. כל שיר זמין להורדה בחינם של MP3 באיכות גבוהה או שאתה יכול לשלם כדי לגשת לקובץ ה-WAV.

נושאי – רוב יוצרי YouTube צריכים להסתכל על Thematic אם הם רוצים מנגינות בחינם מלהקות ומבצעים ידועים.

דילוג לתוכן