דף הבית » מדריך הורדת וידאו ברזולוציה גבוהה » מדריך שלם להורדת סרטונים מ-YouTube 720p

מדריך שלם להורדת סרטונים מ-YouTube 720p

הורדת סרטונים מיוטיוב 720p

היכולת להוריד סרטונים מיוטיוב 720p היא עניין גדול עבור אנשים רבים. זה מאפשר לך ליהנות מהתוכן מבלי שתצטרך לעזוב את שולחן העבודה שלך ולטפל בהורדתו. הבעיה היחידה עם תכונה זו היא שהיא לא מאפשרת למשתמשים לצפות בסרטונים המועדפים עליהם על גבי מסך המחשב האישי או המחשב הנייד, במקום זאת, הם נאלצים לצפות בהם על מסך קטן יותר בחלון הדפדפן של הטלפון הנייד או הטאבלט.

להלן סרטון המדבר על הורדת סרטונים מ-YouTube 720p:

האפליקציה הטובה ביותר להורדת 720p באנדרואיד

האפליקציה הטובה ביותר להורדת 720p באנדרואיד היא אפליקציה המאפשרת למשתמשים להוריד סרטונים באיכות גבוהה ללא כל מאמץ נוסף. הורדת אפליקציות אנדרואיד הן הדרך המושלמת ליהנות מהחוויה המדהימה של צפייה בסרטונים. בעזרת אפליקציית אנדרואיד, משתמשים מקבלים גם גישה למספר רב של תכונות כדי להקל על חייהם. הורדת אפליקציות אנדרואיד היא דרך מצוינת ליהנות מצפייה בסרטונים בטלפון ואנחנו יכולים לומר שיש הרבה אפליקציות כאלה זמינות היום בשוק. להלן רשימה של אפליקציות אנדרואיד המאפשרות למשתמשים

הנה רשימה של כמה אפליקציות הטובות ביותר להורדת 720p באנדרואיד:

1. Snappea for Android.

2. Videoder.

3.YT3 YouTube Downloader.

4.InsTube.

5.iDownloader

למה אני לא יכול לצפות בסרטוני 720p ב-YouTube?

הסיבה העיקרית לכך היא אלגוריתם הדחיסה בו משתמש יוטיוב. אלגוריתם זה נועד לדחוס את הסרטון, אך הוא אינו דוחס את איכות הסרטון כלל. זה רק גורם לזה להיראות טוב יותר ודחוס יותר. אתה יכול לראות את זה בפעולה עם זרם 720p או אפילו זרם 1080p שהיה במקור זרם באיכות נמוכה יותר.

הדרך הטובה ביותר לפתור בעיה זו היא להמיר את הזרמים שלך ל-1080p ומעלה. זה יוודא שאתה יכול לצפות בסרטונים שלך ללא בעיות.

האם 720p איכותי?

איכות גבוהה של 720p היא תקן לקבצי וידאו, והיא הפכה לסטנדרט החדש בעולם המדיה הדיגיטלית. הוא משמש גם על ידי מפרסמים רבים כדי להציג את המוצרים שלהם באיכות גבוהה.

למרות שזה דבר טוב, יש אנשים שאומרים ש-720p אינה איכותית מספיק כדי להיחשב טוב מספיק לצפייה בסרטונים במחשב או בטלוויזיה. אז הם מחפשים משהו גבוה מ-720p והם משתמשים בכלים שונים כדי להשיג זאת.

סרטון ברזולוציה גבוהה של 720p הוא בדיוק זה, סרטון ברזולוציה גבוהה. למרות שהוא מאוד ברור וחד, זה לא נראה טוב כמו 1080p. הסיבה לכך היא אלגוריתם הדחיסה המשמש לדחיסת הסרטון.

אלגוריתם הדחיסה המשמש בסרטוני 720p ידוע בשם MPEG-4 Part 2 (MPEG-2) או H.264. הוא פותח על ידי MPEG LA בשנת 2002 כדי לדחוס נתוני אודיו ווידאו דיגיטליים לקבצים קטנים יותר שהם ניידים יותר מהפורמטים המקוריים שלהם (כגון PCM לא דחוס).

דילוג לתוכן