דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » מדריך אולטימטיבי: הורד סרטונים מ-YouTube keepvid

מדריך אולטימטיבי: הורד סרטונים מ-YouTube keepvid

הורדת סרטונים מיוטיוב keepvid

YouTube הפך לאחד מאתרי שיתוף הסרטונים הפופולריים ביותר. הסיבה לכך היא כמות הסרטונים הגדולה שלה והקהל העצום שלה. אבל היא גם הפכה לפלטפורמה פופולרית מאוד להפרת זכויות יוצרים, במיוחד בתעשיית המוזיקה.

המורד Keep אמר שהוא כלי שעוזר למשתמשים להוריד סרטונים מיוטיוב מבלי לשלם על כך. היא עושה זאת על ידי מתן ממשק קל לשימוש ומערכת המאפשרת למשתמשים ליהנות מסרטונים גם לאחר שהורידו אותם.

למידע נוסף ניתן לצפות בסרטון הבא:

האם Keepvid ניתן להשתמש בחינם?

התשובה היא כן, אתה יכול להשתמש בכלי הורדת הווידאו החינמי כדי לאחסן כל קטעי וידאו במחשב שלך מבלי להירשם. אתרי אינטרנט רבים, כמו Facebook, Vimeo, Vevo, Dailymotion וכו’, נתמכים על ידי כלי זה. Keepvid מספקת למשתמשיה ממשק קל לשימוש, שהופך את תהליך הורדת הסרטונים לפשוט ונוח במיוחד.

האם Keepvid עדיין זמין?

הסגירה של Keepvid Downloader, אחד ממנהלי ההורדות הפופולריים ביותר בשוק, השאירה הרבה אנשים תוהים ושואלים מדוע הוא נסגר.

Keepvid Downloader היה אחד ממנהלי ההורדות הפופולריים ביותר בשוק. הוא הציע למשתמשים מגוון רחב של תכונות ושילם עבור עצמו על ידי מתן גישה ליותר מ-6000 טורנטים בחינם. באתר הרשמי שלה, Keepvid טוענת שזה “מנהל ההורדות היחיד שמציע לך גישה לאלפי טורנטים בחינם”.

לרוע המזל, החברה התמודדה עם הרבה צרות תוך תקופה קצרה ונאלצה לסגור את השירות שלה ב-25 ביולי 2017 עקב קשיים כלכליים.

Keepvid.ch הפסיקה בפתאומיות להציע את שירותיה. משתמשי Keepvid היו מבולבלים וספקו לגבי עתיד הפלטפורמה. עם זאת, Keepvid הודיעה במהירות בפייסבוק שהיא מפסיקה את השירותים שלה, כך שלקוחות לא יכלו עוד להשתמש בתוכנית זו כדי להוריד את הסרטונים המועדפים עליהם לצפייה לא מקוונת.

האם הורדת הווידאו KeepVid בטוח?

KeepVid הורדת הווידאו הוא כלי המאפשר לך ליצור ולשתף במהירות סרטונים. הוא פותח על ידי סטארטאפ קטן שבסיסו בלונדון, אנגליה בשם KeepVid.

מכיוון ש-KEEPVID הוא אתר שמציע רק הורדות יוטיוב/וידאו בחינם, הוא מאובטח גם למחשבי PC וגם למחשבי Mac. עם זאת, תהליך ההורדה מחייב התקנת Java, המופיעה כחלון קופץ ומתריע בפני משתמשים על תוכנות זדוניות או וירוסים.

דילוג לתוכן