דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » מדריך למתחילים: הורד סרטונים מיוטיוב mp4 ללא תוכנה

מדריך למתחילים: הורד סרטונים מיוטיוב mp4 ללא תוכנה

הורדת סרטונים מיוטיוב mp4 ללא תוכנה

הרבה אנשים צופים בסרטוני יוטיוב במחשבים שלהם במשך זמן רב. אבל עדיין לא ניתן להוריד את כל הסרטונים מיוטיוב מבלי להוריד תוכנה כלשהי.

תוכנת הורדת הווידאו שמגיעה עם YouTube אינה מסוגלת להוריד את הסרטונים. הסיבה לכך היא שיש הרבה קודקים ודברים אחרים שצריך להוריד לפני שתוכל להפעיל את הסרטון במחשב שלך.

לכן, כפתרון, יש אנשים שמשתמשים בתוכנת צד שלישי כדי להוריד סרטונים מיוטיוב ואז להפעיל אותם במחשבים שלהם. הבעיה עם הפתרון הזה היא שהוא מחייב אותך להתקין חבורה של תוכנות צד שלישי במחשב שלך ואז להגדיר אותו כדי להפעיל את הסרטונים במחשב שלך.

להלן סרטון המדבר על הורדת סרטונים מיוטיוב mp4 ללא תוכנה:

האם ניתן להוריד סרטוני YouTube כ-MP4?

כן אתה יכול.

סרטוני YouTube הם פורמט פופולרי לשיתוף וצפייה באינטרנט. הפורמט נמצא בשימוש נרחב גם כיום, אך ישנם אתרי וידאו רבים שאינם תומכים בפורמט.

בעבר, סרטונים מקוונים היו בעיקר סטטיים. אבל עכשיו עם הופעת אתרי הזרמת וידאו כמו YouTube, אנשים יכולים לצפות בסרטונים בצורה דינמית. הסיבה לכך היא שאתרי וידאו אלו מציעים למשתמשים בחירה של פורמטים לצפייה בסרטונים – כמו MP4

ישנם אנשים רבים שמעוניינים להוריד סרטוני YouTube כ-MP4. למרבה המזל זה אפשרי, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להגדיר את ההורדה שלך בפורמט MP4 והתוצאה תהיה אוטומטית בפורמט MP4.

אתה יכול להשתמש בתוכנה כדי לסייע לך בהורדת סרטוני YouTube כקבצי MP4 ולעזור לך להוריד סרטונים מהר יותר ויעילה יותר ממה שכותבים אנושיים יכולים לעשות זאת.

איך אני מוריד סרטוני MP4 בחינם?

כן, אתה יכול להוריד סרטוני MP4 בחינם. כידוע, ניתן להוריד סרטוני MP4 באמצעות אפליקציית YouTube בטלפון או במחשב. עם זאת, הורדת אותם מיוטיוב היא תהליך מייגע למדי. יש כל כך הרבה דרכים שונות להוריד סרטון ואף אחת מהן לא נוחה במיוחד. יש הרבה אפליקציות של צד שלישי שניתן להשתמש בהן, אתה רק צריך לבחור את אלה שמציעות שירותי הורדת MP4 בחינם. כמובן, אפליקציות צד שלישי אלו אינן יכולות להחליף את אפליקציית YouTube הרשמית, אך הן נוחות לנו. ישנן מספר אפשרויות הורדה של MP4 הזמינות ב-Android Market.

כיצד אוכל להוריד סרטוני YouTube ל-MP4 למחשב שלי?

הורדת סרטון YouTube ל-MP4 אינה קשה כפי שהיא עשויה להיראות. זה בעצם די קל. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להשתמש ב-YouTube הורדה והתהליך יסתיים תוך דקות ספורות.

ראשית, עבור אל אתרי YouTube Downloader. לאחר מכן, פתח את התוכנית והדבק את כתובת האתר של הסרטון שברצונך להוריד. לבסוף, לחץ על “הורד” והמתן עד שיסיים להוריד את הסרטון שלך.

להלן סרטון שמראה כיצד להוריד סרטוני YouTube ל-MP4 במחשב שלי:

דילוג לתוכן