דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » מדריך שלם להורדת סרטונים מיוטיוב והמרת ל-mp4

מדריך שלם להורדת סרטונים מיוטיוב והמרת ל-mp4

הורדת סרטונים מיוטיוב mp4

סרטון הוא פיסת מדיה שניתן לצפות בה ולהאזין לה. זוהי צורת מדיה שניתן להשתמש בה למטרות שונות. וידאו הפך פופולרי יותר בשנים האחרונות והוא הפך לאחד מסוגי המדיה החשובים ביותר כיום.

YouTube הוא אחד מאתרי שיתוף הסרטונים הפופולריים ביותר באינטרנט. יש לה יותר ממיליארד משתמשים והיא גדלה בקצב של 2-3% מדי שנה.

סרטוני YouTube מורידים לרוב על ידי משתמשים מסיבות שונות. יש אנשים שסתם אוהבים לצפות בסרטונים, אחרים אוהבים לשתף אותם עם החברים שלהם, ויש כאלה שרוצים להוריד אותם למטרות חינוכיות, ויש כאלה שמשתמשים בהם כפרסומות, יש כאלה שמשתמשים בהם כחומר פרסומי, ויש מי שמשתמש בהם כדי לחנך את הקהל שלהם. אי אפשר להדגיש יתר על המידה את החשיבות של סרטונים בעולם של היום. וידאו הוא צורת תקשורת יעילה שיכולה לעזור לבנות את תדמית המותג שלך וגם לעזור לך לשפר את אסטרטגיית קידום המכירות או השיווק שלך.

להלן סרטון שמדבר על
איך להוריד סרטוני mp4 מיוטיוב:

איך אני מוריד סרטון YouTube ושומר כ-MP4?

YouTube הוא אתר פופולרי לשיתוף סרטונים ורוב הסרטונים אינם מתארחים בו. יש אנשים שמעדיפים להוריד סרטונים ולשמור אותם בפורמט MP4, אבל איך עושים את זה? במאמר זה, נדון כיצד ניתן להוריד סרטון YouTube ולשמור אותו כ-MP4. פוּרמָט. אנו נשתמש ב-Mediafire, תוכנת הורדת הווידאו הפופולרית ביותר והמאובטחת ביותר. הקפד לגבות את הנתונים שלך באמצעות שירותי שיתוף קבצים מוצפנים כמו uTorrent או שידור, אם אתה רוצה להשתמש במספר חשבונות או כל שירות אחר ידוע באבטחה. הורד וידאו MP4 מ-YouTube מאת MediaFire¶ פתח כרטיסייה חדשה בדפדפן שלך ועבור לסרטון שברצונך להוריד. במקרה שאין נגן, לחץ על הלחצן ” בפינה השמאלית העליונה של YouTube. כאשר הוא מבקש את הרזולוציה הרצויה, פשוט הזן 320 על 480 בתיבה ולחץ על כפתור השמירה (תוכל להפעיל את הקובץ הזה עם כל נגן). לאחר מכן תוכל לבחור הגדרות להפעלת MP4 באינטרנט. לחץ על הלחצן ” כדי להעלות את תפריט האפשרויות. הקפד לסמן את התיבה ” לפני לחיצה על כפתור ”. לחץ על לחצן ההורדה, שנמצא ליד כפתור ההפעלה בין סמל האגודל למעלה. כעת תראה רשימה של קבצי וידאו זמינים ובחר אחד שהורד מ-YouTube, ולאחר מכן לחץ על הלחצן ”. זהו זה! סרטון YouTube שלך ​​יופעל במחשב שלך וניתן לשמור אותו בתיקייה לבחירתך.

להלן סרטון שמדבר על
איך אני מוריד סרטון YouTube ושומר כ-MP4:

כיצד אוכל להוריד סרטוני YouTube ל-MP4 למחשב שלי?

זו שאלה נפוצה מאוד שעולה במקום העבודה. זה לא כל כך קשור לתשובה אלא יותר על איך ללמוד להשתמש בסרטוני YouTube במחשב שלך.

אתה יכול להוריד כל סרטון YouTube באמצעות כמה שלבים פשוטים:

  1. 1. עבור לסרטון שבו אתה רוצה לצפות.2. לחץ על Video Downloader בפינה השמאלית העליונה של העמוד ובחר “הורד וידאו”. זהו זה! הרגע הורדת את סרטון YouTube האהוב עליך!

להלן סרטון שמדבר על
כיצד אוכל להוריד סרטוני YouTube ל-MP4 במחשב שלי:

האם אתה יכול להוריד סרטוני YouTube כקבצי MP4?

YouTube הוא אתר הזרמת וידאו המאפשר למשתמשים להעלות, לצפות ולשתף סרטונים. כל אחד באינטרנט יכול לגשת לסרטונים האלה. יוטיוב מספקת גם אפשרות להוריד את הסרטון בפורמטים שונים כולל MP4. הורדת סרטונים מיוטיוב היא דרך מצוינת לשמור תוכן לא מקוון לצפייה עתידית. אתה יכול להוריד סרטונים כקבצי MP4 ולצפות בהם במחשב, בטאבלט או בטלפון שלך.

 

 

דילוג לתוכן