דף הבית » מדריך הורדת וידאו ברזולוציה גבוהה » מדריך מעשי: הורדת סרטונים מ-YouTube vr

מדריך מעשי: הורדת סרטונים מ-YouTube vr

הורדת סרטונים מיוטיוב vr

VR360 הוא סוג חדש של טכנולוגיית וידאו של 360 מעלות המשתמשת במצלמה כדי ללכוד ולהציג תצוגה של משתמש בתלת מימד. סרטוני VR360 נוצרים באמצעות מצלמת 360 מעלות, הניתנת להרכבה על הראש, הגב או כל חלק אחר בגוף.

הדור הראשון של הזרמת וידאו נוצר על ידי “YouTube” בשנת 2005 ונקרא “YouTube 360”. בינואר 2007, גוגל רכשה את YouTube והוסיפה תמיכה בסרטון 360 מעלות. במאי 2007, YouTube השיקה נגן אינטרנט משלה עבור דפדפן Google Chrome שתמך גם בסרטוני VR360. זה התאפשר על ידי הוספת תמיכה עבור ה-API של WebVR לנגן HTML5 של YouTube.

להלן סרטון הדרכה שמראה כיצד להוריד סרטונים מ-YouTube VR360.

איפה אני יכול להוריד סרטוני VR?

VR היא טכנולוגיה חדשה המציעה חווית מציאות מדומה. זה לא רק לטבול את המשתמשים בעולם הווירטואלי, אלא גם לספק להם תמונות, צלילים ותחושות תלת מימדיות.

סרטוני VR הם דרך מצוינת להעביר את המסר שלך בצורה משכנעת. עם זאת, יש הרבה בלבול לגבי איך להוריד אותם.

סרטוני VR פופולריים מאוד במקום העבודה. חברות משתמשות בהן כדי להכשיר את עובדיהן או אפילו כחומר הדרכה ללקוחותיהן או ללקוחותיהן. הם יכולים לשמש כסרטוני הדרכה, מצגות, מדריכים ואפילו סרטוני הדרכה מסוגים שונים. ישנם מספר פורמטים של וידאו VR כמו וידאו 360° VR, וידאו מציאות מדומה (VRV), 360° VR וידאו (VRV360), וידאו מציאות מדומה (VRV360) וכו ‘.

להלן הרשימה שבהן ניתן להוריד סרטוני VR:

  • Oculus Gear VR Store.

  • YouTube 360.

  • Vimeo 360.

  • VeeR VR.

  • Steam Powered.

  • Facebook 360.

    איך YouTube VR עובד?

    VR היא טכנולוגיה חדשה שצוברת פופולריות בשנים האחרונות. הוא מאפשר למשתמשים לחוות עולמות וירטואליים והוא משמש גם חברות מסוימות למטרות הדרכה.

    YouTube VR היא טכנולוגיית מציאות מדומה המאפשרת למשתמשים לחוות תוכן ב-360 מעלות. החוויה של VR שונה בתכלית מזו של מסכי מחשב רגילים. בעולם VR, אתה יכול לראות את היד שלך מסתובבת לפניך ואפילו להרגיש אותה אם אתה שם את היד שלך על המסך. זה מאפשר להשתמש ב-VR ככלי הדרכה לאנשים שאין להם ניסיון קודם עם מציאות מדומה.

    איך ממירים סרטוני יוטיוב ל-VR?

    YouTube עבדה על הפיכת הפלטפורמה שלה לסוחפת ואינטראקטיבית יותר על ידי המרת סרטונים לתוכן VR. התהליך די פשוט, אך עדיין ניתן לצפות לעבודה רבה על מנת להצליח בהמרה.

    תהליך המרת סרטוני YouTube ל-VR הוא תהליך מורכב. הסרטון יסביר כיצד יוטיוב ממיר סרטונים לתוכן VR וכיצד זה עובד:

    https://www.youtube.com/watch?v=FEHpytd4UWY

דילוג לתוכן