דף הבית » מידע מקצועי » הורד סרטונים מיוטיוב ללא הגבלה – כל מה שחשוב לדעת

הורד סרטונים מיוטיוב ללא הגבלה – כל מה שחשוב לדעת

הורד סרטונים מיוטיוב ללא הגבלה - כל מה שחשוב לדעת

יוטיוב היא פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לצפות בסרטונים ולשתף אותם עם אחרים ויש לה הגבלה על כמה סרטונים ניתן להוריד בו זמנית. בעזרת הורדת YouTube, כעת תוכל להוריד סרטונים ללא הגבלה מיוטיוב ללא הגבלה.

ישנם סוגים רבים ושונים של הורדות YouTube הזמינים בשוק כיום. חלקם בחינם בעוד שלחלקם יש תוכניות בתשלום. הסוג הפופולרי ביותר של הורדת YouTube הוא TubeMate שיש לו למעלה מ-200 מיליון משתמשים ברחבי העולם.

TubeMate הוא אחד מורידי YouTube הפופולריים ביותר בשוק כיום המאפשר להוריד סרטונים ללא הגבלה מיוטיוב ללא הגבלה ומגיע עם תקופת ניסיון בחינם למשתמשים חדשים.

אז בחרת רק מה שהכי מתאים לך.

כיצד אוכל להוריד סרטוני YouTube עם הגבלות?

ליוטיוב יש הרבה תוכן מוגבל, אבל אתה עדיין יכול לצפות בו אם אתה יודע איך.

אתה יכול להוריד סרטוני YouTube עם הגבלות במגוון דרכים. אתה יכול להשתמש בתכונת ההורדה המובנית של האתר, להשתמש בתוכנת צד שלישי כמו YouTube Downloader, או להשתמש בתוסף דפדפן כמו SaveTube.

אם אתה רוצה להוריד סרטוני YouTube עם הגבלות באמצעות התכונה המובנית של האתר, פשוט בקר בסרטון שאתה רוצה להוריד ולחץ על כפתור “הורד” הממוקם בפינה הימנית התחתונה של נגן הווידאו. זה יפתח חלון חדש שבו תמצא את כל הסרטונים שהורדת מאורגנים לפי תאריך ושעה בה הורדתם.

האם להורדות YouTube יש הגבלה?

אם אתה מנוי ל-YouTube Premium או ל-YouTube Music Premium, אתה יכול להשתמש ביכולות הלא מקוונות של מנוי הפרימיום שלך על עד עשרה מכשירים שונים בו-זמנית. לאחר שהגעת למגבלה זו, אם תנסה להוריד סרט למכשיר חדש, המכשיר הישן ביותר מבין 10 המכשירים שאישרת יוסר מחשבונך.

האם אוכל להוריד סרטוני YouTube ללא פרימיום?

צפייה בסרטון יוטיוב היא חוויה פסיבית, אבל הורדה שלו וצפייה מאוחר יותר היא חוויה אקטיבית. כאשר אתה מוריד סרטון מיוטיוב, אתה צריך למצוא אותו בעצמך ולאחר מכן לצפות בו ללא עזרה של מודעות או כל דבר אחר שיסיח את דעתך.

אם אתה רוצה להוריד סרטונים ולצפות בהם בזמן שאתה לא מחובר לאינטרנט, תצטרך חשבון YouTube ומנוי ל-YouTube Premium.

דילוג לתוכן