דף הבית » מדריך הורדת וידאו ברזולוציה גבוהה » מדריך למתחילים: הורד סרטונים מ-YouTube 1080p

מדריך למתחילים: הורד סרטונים מ-YouTube 1080p

הורד סרטונים מיוטיוב 1080p

יוטיוב היא פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לצפות בסרטונים, להעלות סרטונים משלהם ולשתף עם חברים. זה הפך לפלטפורמה פופולרית עבור משתמשים לצרוך תוכן.

YouTube היא פלטפורמת הווידאו הגדולה בעולם ויש לה הרבה סרטונים הזמינים באיכות HD. אפליקציית YouTube מאפשרת להוריד סרטונים באיכות HD, ללא פרסומות או סימני מים. אתה יכול גם להוריד סרטוני YouTube לצפייה במצב לא מקוון במכשיר הנייד שלך.

הורדת סרטון יוטיוב ברזולוציית 1080p תאפשר לכם ליהנות מסאונד ותמונות באיכות גבוהה עם מסך גדול יותר. הורדת סרטונים מיוטיוב 1080p אינה משימה קלה ויכולה להיות מסובכת אם אינך יודע מה אתה עושה.

להלן סרטון שמדבר על הורדת סרטונים מ-YouTube 1080p:

כיצד אוכל להוריד סרטוני 1080P מ-YouTube Mac?

YouTube הוא אתר אירוח הסרטונים הגדול בעולם. יש לו יותר ממיליארד משתמשים ויותר מ-25 מיליון סרטונים מועלים בכל דקה. זהו סרטון הדרכה שמסביר כיצד להשיג את YouTube Mac הטוב ביותר. זה מראה לך איך להוריד סרטוני 1080P מ-YouTube Mac בצורה פשוטה וקלה.

כאן, נדון כיצד להוריד סרטוני 1080P מ-YouTube Mac למחשב שלך.

כיצד אוכל להוריד סרטוני YouTube ב-1080p באנדרואיד?

YouTube הוא אתר פופולרי להזרמת וידאו. הוא מספק סרטונים מז’אנרים שונים, כגון סרטים, מוזיקה ותוכניות טלוויזיה. יש לו יותר ממיליארד משתמשים פעילים ויותר מ-60 מיליארד סרטונים נצפים מדי חודש ביוטיוב. להורדת סרטוני YouTube במכשיר אנדרואיד הנה השלבים שלב 1. התקן את אפליקציית Videoder בטלפון אנדרואיד שלך על ידי הורדתה מחנות Google Play או מהאתר הרשמי של האפליקציה.

שלב 2. הפעל את התוכנית ונווט למסך הבית. לחץ על הורד לאחר שמצאת את הסרטון המועדף עליך כאן. אם אינכם מוצאים את הסרטון שאתם מחפשים, תחילה עליכם לבקר ביוטיוב ולהעתיק את כתובת ה-URL של הסרטון שברצונכם להוריד לפני שתחזרו לאפליקציה ותדביקו אותו.

שלב 3. כל מה שנותר לעשות כדי להתחיל בהורדה הוא לבחור את הרזולוציה לאחר ניתוח הקישור. אתה יכול לצפות בסרט 1080P במצב לא מקוון בטלפון שלך לאחר סיום ההורדה.

כיצד אוכל להוריד סרטוני 1080p מ-YouTube לאייפון שלי?

1. מצא את הסרטון שברצונך לשמור באפליקציית YouTube.

2. ליד כותרת הסרטון, הקש על שלוש הנקודות האנכיות.

3. להעתקת קישור, בחר שתף.

4. פתח את Safari ונווט אל DownVis.net.

5. כדי להדביק את כתובת האתר, הקש פעמיים על התיבה.

6. ודא שאתה בוחר.mp4 כפורמט הקובץ ו-1080p בתור האיכות.

7. בחר הורדה.

8. הקש על הורד את הסרטון הזה לאחר מכן.

9. החלון ישתנה. כדי להשלים, הקש על הורד.

דילוג לתוכן