דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » מדריך מלא: הורד סרטונים מיוטיוב ומאתרים אחרים בלחיצה אחת עם שחקן אמיתי

מדריך מלא: הורד סרטונים מיוטיוב ומאתרים אחרים בלחיצה אחת עם שחקן אמיתי

הורדת סרטונים מיוטיוב ועוד אתרים בלחיצה אחת עם realplayer

RealPlayer הוא נגן וידאו פופולרי המשמש מיליוני אנשים. הוא קיים כבר יותר מ-20 שנה והוא עדיין נגן הווידאו הפופולרי ביותר בעולם.

הוא פותח על ידי RealNetworks, Inc. בשנת 1997 והוצא לראשונה כהורדה בחינם באינטרנט. לאחר ארבע שנים, הוא היה זמין לרכישה בשנת 2001 כמוצר תוכנה. החברה מכרה למעלה ממיליון עותקים של RealPlayer בשנה הראשונה שלה ומאז הפכה לאחד ממוצרי התוכנה המצליחים ביותר שפותחו אי פעם.

המטרה העיקרית של RealPlayer היא להפעיל סרטונים מסרטוני YouTube במחשב שלך, אך ניתן להשתמש בו גם להפעלת סוגי מדיה אחרים כמו מוזיקה ותמונות מהמצלמה או מכרטיס הזיכרון שלך מבלי לעבור על הגדרות או תפריטים מסובכים. זה עושה את זה קל מאוד לשימוש ושימושי מאוד עבור כל מי שרוצה להוסיף קצת כיף לפעילויות היומיומיות שלו מבלי לחשוב על דברים טכניים בכל פעם שהוא רוצה שמשהו ייעשה!

הגרסה העדכנית ביותר של RealPlayer, שנמצאת כעת בבדיקות בטא, מאפשרת הורדה בלחצן אחד של כל סרטון מאתר YouTube. RealPlayer הוא נגן וידאו בשימוש נרחב. זה זמין עבור Windows, Mac OS X ולינוקס. זה יכול להוריד סרטונים מיוטיוב, Vimeo, Dailymotion ואתרים אחרים.

RealPlayer הוא נגן וידאו המאפשר להוריד סרטונים מיוטיוב, Vimeo ואתרים אחרים. זהו יישום חוצה פלטפורמות התומך בפורמטים רבים כולל AVI, MP4, FLV, MOV ואחרים.

להלן סרטון כיצד להשתמש בו כדי להוריד סרטונים:

האם Windows 10 תואם ל-RealPlayer?

במאמר זה, נדון בתאימות של RealPlayer (RPL) עם Windows 10.

RPL היא תוכנת Windows חינמית המאפשרת למשתמשים לנגן קבצי מדיה דיגיטלית במחשבים שלהם. הוא זמין ב-Microsoft Store עבור מכשירי PC ו-Android כאחד. הוא פותח על ידי RealNetworks Inc. והוא נמצא בשימוש על ידי מיליוני אנשים בכל רחבי העולם.

במשך שנים רבות, RPL נתמך רק על ידי מערכת ההפעלה Windows אך לאחרונה פרסמה מיקרוסופט גרסה חדשה של Windows 10 התומכת ב-RPL כמו גם נגני וידאו פופולריים אחרים כמו VLC Media Player, MX Player וכו’. זה לא עובד אתה רק צריך לעדכן את הגרסה שלך.

מדוע הורדת RealPlayer שלי לא עובדת?

RealPlayer היא תוכנת נגן מדיה שפותחה על ידי RealNetworks, Inc. היא מסוגלת לנגן אודיו, וידאו וקבצי מולטימדיה אחרים. הוא שימש להזרמת תוכן אודיו ווידאו דרך האינטרנט.

RealPlayer הוא אפליקציה שניתן להוריד מהאתר הרשמי של RealNetworks, Inc. ניתן להוריד את הגרסה העדכנית ביותר של RealPlayer גם מאתר זה. אם אתה עדיין נתקל בבעיות איתו, הסר את התקנתו ולאחר מכן הורד את הגרסה האחרונה של RealPlayer מ-realplayer.com

עד כמה RealPlayer טוב?

RealPlayer הוא מנהל מדיה מוצק המאפשר לך לארגן ולנהל את כל קבצי המולטימדיה שלך. זה יכול לעזור לך ליצור רשימות השמעה, להמיר סרטונים, ליצור כתוביות ואפילו לערוך אודיו. הממשק קל לשימוש עם עיצוב אינטואיטיבי הדומה ל-iTunes.

יש לו ממשק אינטואיטיבי, תומך בפורמטים רבים של אודיו ווידאו, ומאפשר לך לארגן בקלות את התוכן שלך. ל-Realplayer יש גם תכונת עדכון אוטומטי שמקלה להישאר מעודכן בתכונות חדשות כשהן משוחררות על ידי המפתחים.

 

דילוג לתוכן