דף הבית » מדריך להורדת סרטונים » הורד סרטונים מיוטיוב פיירפוקס: המדריך המלא

הורד סרטונים מיוטיוב פיירפוקס: המדריך המלא

הורדת סרטונים מיוטיוב firefox

לפעמים אנחנו צריכים לצפות בסרטונים. לפעמים אנחנו צריכים לראות אותם במכשירים הניידים או במחשבים שלנו. אנחנו יכולים לעשות זאת בעזרת תוכנת הורדת סרטונים כמו התוסף של YouTube Firefox. . כך תוכל להוריד סרטונים מ-YouTube ב-Firefox. הפלאגין Video Downloader for Firefox יעזור לך לצפות בסרטונים על שולחן העבודה או המחשב הנייד שלך. הוא מציע גם כלים נוחים כמו הורדה והפעלה של סרטוני YouTube. קבל את רשימת כל הורדות הווידאו בדף זה והתחיל לצפות בהם כבר עכשיו! כיצד להוריד סרטונים מיוטיוב בפיירפוקס? 1. פתח את דפדפן Google Chrome 2. עבור לתפריט “עוד”, 3. לחץ על “התאמה אישית ושלוט ב-Google Chrome” 4. ברשימת הכרטיסיות, בחר “YouTube & אתרים אחרים” 5. לחץ על “Google Chrome”, 6. מהתפריט הנפתח, בחר “הורדות” 7. בחר את הסרטון הרלוונטי מהמחשב או ממכשיר האנדרואיד שלך 8. בחר פורמט מתאים להורדת סרטונים 9. בחר תיקיית היעד במחשב או במכשיר הנייד שלך – הפלאגין Video Downloader for Firefox יזהה זאת באופן אוטומטי ויציע מיקום מתאים להורדת הסרטון 10. לחץ על “התחל” 11. צפה בסרטוני YouTube המועדפים עליך בחלון דפדפן

להלן הסרטון למידע נוסף:

האם הורדת הווידאו של Firefox בחינם?

הורדת הווידאו של Firefox הוא כלי פופולרי באמת להורדת סרטונים. זה בחינם וניתן להוריד אותו מהאתר של מוזילה. השימוש בכלי הורדת הווידאו הזה הוא בחינם. כדי לתפוס וידאו ואודיו מאתרים שאתה נהנה מהם, השתמש בכלי הורדת הווידאו המומחה שלנו עבור דפדפן Firefox.

מהם תוכנות ההורדה הטובות ביותר של YouTube עבור Firefox?

יש הרבה הורדות יוטיוב זמינות בשוק, אבל יש רק מעטים שנבדקו על ידי מומחים וצברו פופולריות בתעשייה. מאמר זה נועד להציג את מיטב הורדות YouTube שנבדקו על ידי מומחים וצברו פופולריות בקרב משתמשים.

זהו כלי מקוון המאפשר להוריד כל סרטון מיוטיוב מבלי שתצטרכו לצפות בו תחילה – פשוט לחצו על כפתור התחל, בחרו את הסרטון הרצוי ולאחר מכן לחצו על “הורד”. לאחר מכן הכלי יתחיל להוריד עבורך את כל הקבצים הדרושים מבלי שתצטרך להתקין שום דבר במחשב או במכשיר הנייד שלך. הכלי אינו דורש תהליך התקנה ועובד בכל הגירסאות של Windows כולל Windows 10, Windows 8, Windows 7 ואפילו גרסאות ישנות יותר כמו XP או Vista.

הכלי תומך בפורמטים רבים כולל MP4, AVI, WMV, MOV וכו ‘.

הנה הרשימה:

  • Video Download Pro.

  • 1-Click YouTube Video Download.

  • My Video Downloader.

  • Flash and Video Downloader.

  • Savieo: Free Video Downloader.

  • Video Downloader Professional.

  • Video Downloader.

  • Easy YouTube Video Downloader.

כיצד אוכל להוסיף את כפתור ההורדה של YouTube ל-Firefox?

אם אתה משתמש ב-Firefox, אולי אתה מודע לעובדה ש-Firefox לא מגיע עם כפתור ההורדה של YouTube. על מנת לקבל תכונה זו, עיין בסרטון הבא:

דילוג לתוכן